Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

olie hoogvliet 64 cent geworden?????

edited January 2006 in Olieen
was gisteren bij hoogvliet aalsmeer....... had daar vorige week olie besteld voor 53 cent per liter

kom ik het vandaag ophalen , staat er op de bon 64 cent per liter

is de prijs soms verhoogd!!!!!

dan toch maar weer naar de lidl

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2005
    Ik heb ook al gehoord dat Aldi/Lidl in Nederland inmiddels naar 0.69 is gegaan.
  • Henk THenk T PPO Burner
    edited November 2005
    Hier in't Hoge Noorden is de prijs bij de Aldi, zonnebloem naar €0.69 gegaan.
    Bij de C 1000 slaolie voor €0,60 en voor die prijs ook nog bij AppieHeijn.

mvg Henk
  • Lord DrappoLord Drappo Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2005
    Jongens heb net weer ff getankt bij mijn supermarkt Hoogvliet in Aalsmeer. :wink:

De prijs is gestegen van € 0,53 naar € 0,58 ... een stijging van 5 eurocent.
    Ik heb meteen ff geklaagd bij de chef en naar de reden gevraagd.
    Hij weet het niet, ook niet over de toekomst.

De prijs zou bij alle filialen hetzelfde moeten zijn.

Gelukkig heb ik nog een voorraadje voor de oude prijs. :lol:

Pieterbell ? Wat is er dan mis gegaan bij jou tankbeurt ? Je betaalde teveel .... :cry:

Succes
  • pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited December 2005
    ja ik had per ongeluk zonnebloem olie besteld , die was 64 cent geworden
    heb nu weer 40 dozen gewone slaolie en die was inderdaat 58 cent.
    edited December 2005
    heg een tijdje niet gepost, helaas was er een vrachtwagen achterop geknald , het schijnt dat ppo niet helpt voor deze dingen,
    misschien moet ik er op een tank een paar flesjes knoflook olie erin gooien,..... houden ze meer afstand misschien die vrachtwagens :D :D :D :D :D
    edited December 2005
    Jumbo zonnebloemolie was nog 0.59 afgelopen zaterdag.
  • hana PPO Newbie
    edited December 2005
    Ja hoor!!!! effe zbo kopen bij de c1000, is tie daar ook al 69 cent, de enige in de buurt waar deze tot vorige week nog 59 cent kostte!!!EWW$#$#@
    Geklaagd bij de Manager maar haalt allemaal niets uit,

De groeten!
    edited December 2005
    Deze week bij de super de boer: 25 Rocks bij een fles zonnebloemolie van 0.85. Als ik goed ben ingelicht zijn 200 Rocks al weer 5 euro waard bij bepaalde winkels.
    Dus bij 8 liter olie (totaal 6.80) kan je nog 5 euro te besteden bij Blokker e.a.
    edited December 2005
    ja inderdaat heb net bij supper de boer 1350 liter gehaald , kreeg daat ongeveer 350 euri aan rocks bij
    kan je bij blokker e.d. besteden
    kom ik uit op 0,36 cent per liter
    de slaolie was bij super db 0,64 cent en bij twee flessen 25 rock punten
    was wel ff slepen zeg, gelukkig heb ik een hoop ruimte om die dozen op te slaan :lol: :lol:
    helaas gaat die aanbieding morgen weer over. :twisted: :twisted: :twisted: :(
  • pieter PPO Master
    edited January 2006
    Als ik dit zo lees is dit de gouden (goudgele) tip van Brownie, toch ook maar even in verdiepen.
    edited January 2006

ja inderdaat heb net bij supper de boer 1350 liter gehaald , kreeg daat ongeveer 350 euri aan rocks bij

:shock: Je kan ook overdrijven natuurlijk. :D
This discussion has been closed.