Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wat is een redelijke prijs voor WVO

pieter PPO Master
edited October 2005 in Olieen
Er wordt mij vanuit Duitsland gefilterde WVO aangeboden voor 0.45E per liter, is dit een redelijke prijs? wat denken jullie ervan.

Comments

• stuiterbal PPO Wannabe
    edited October 2005
    Ik vind € 0.40 cent per liter een nette prijs; het moet ingekocht worden (rond de 4 cent per liter bij de meeste snackbars) en het meeste geld zit hem in de tijd die je er in steekt voor de zuivering; dus 40 cent vind ik een mooie prijs
  • RolandRoland PPO Burner
    edited October 2005
    Ligt eraan... Hoe fijn en op welke wijze is deze gefilterd? Zijn zouten en andere ongerechtigdheden eruit "gewassen"? Is het puur plantaardig vet? In hoeverre krijg je garantie op zuiverheid?
    Voor écht goed schoongemaakte wvo lijkt € 0.45 me wel betaalbaar. Maar dat is denk ik dan wel zo een beetje de maximale prijs. Als het enkel (grof) gefilterd is zou ik me er niet direct aan wagen tenzij je zelf nog de wvo nabehandeld. Van de olie uit de winkel ben je redelijk zeker van de zuiverheid. Bij wvo is dit juist een kritieke factor.
Sign In or Register to comment.