Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Eerste witte PPO-pomp operationeel in Nederland.

pieter PPO Master
edited October 2005 in Olieen
image
Hier het binnenwerk van de nieuwe instalatie, met links de pomp van Peus (leuke titel voor een carnavalslied "De pomp van Peus")

image
deze foto toont de hele voorraadtank, let op het vernuftige vulsysteem

image
en dan hier TAAAATAAAAAAAA het nieuwe tankstation waar ik mijn tank kan vullen, let op de literprijs :!: :!: :!: :!: :mozilla_cool:

Klik op de foto voor een vergroting.

Comments

• Peus PPO Addict
    edited October 2005
    Hoi Pieter,
    Der POMP van PEUS is aardig bedacht, mare.... het telwerk op je pompstation vraagt om een beter exemplaar, die ook echt liters kan teller. Heb ik voor je te koop hoor...met 3 heuse cijfers en een wieltje aan de zijkant om het telwerk weer op nul te draaien.
    Draaaai het wieletje in 't rond.....Ja, ja pompen maar weer...
    Trouwens Pieter: blijf wel nuchter, hoor :? :!: Wat is jouw literprijs aan de pomp? Zelfbediening of tankservice? Komen d'r nog meer van zulke "witte pompen" in het land? Het is een GAT in de MARKT.

Mvg.
    Peus

PS. Veel gezonde PPO liters toegewenst !
  • edited October 2005
    ja leuk, laat ze daar in den haag maar eens even over nadenken!!!!!
    kan ik een keer bij je langs komen om te tanken?? :P :P :P

pieter said:

image
    Hier het binnenwerk van de nieuwe instalatie, met links de pomp van Peus (leuke titel voor een carnavalslied "De pomp van Peus")

image
    deze foto toont de hele voorraadtank, let op het vernuftige vulsysteem

image
    en dan hier TAAAATAAAAAAAA het nieuwe tankstation waar ik mijn tank kan vullen, let op de literprijs :!: :!: :!: :!: :mozilla_cool:

Klik op de foto voor een vergroting.

Sign In or Register to comment.