Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

peugeot boxer 1.9D

edited October 2005 in Citroën/Peugeot
hallo allemaal
ik rij nu sinds 3 maande met mijn peugeot boxer op 100% zonnebloemolie en ik kan jullie melden dat ik nog geen enkel probleem heb ondervonden.
ik heb nu ongeveer 10000 km gedaan wat me ongeveer een besparing heeft geleverd van 500euro.
nu we de winter ingaan ga ik stilaan wat pêtroleum erbij mengen omdat de olie anders te stroperig word. vandaag heb ik een viscositeitstestje gedaan en als ik half-half doe dan is de viscositeit ongeveer hetzelfde als bij dieselbrandstof

Comments

• edited September 2005
    ik wil er nog even bij vermelden dat ik geen enkele aanpassing aan mijn auto heb laten doen.
    ik heb gewoon het risico genomen en er gewoon zonnebloemolie ingegooid
  • KakelbontKakelbont PPO Burner
    edited September 2005
    Een warmtewisselaartje verdient zich anders wel terug hoor. Relatief kleine investering en het rijdt beter en stinkt minder. Plus dat je in de winter meer kan blijven bijmengen.
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2005
    Plus dat je brandsstofpomp dan minder te leiden heeft. Sommige Peugeots hebben Lucas pompen (even controleren!) en die vinden pure ppo niet leuk. Nieuwe inspuitpompen zijn behoorlijk aan de prijs!
  • edited October 2005
    ik ga voortaan op 50/50 rijden petroleum is ook niet zo duur
Sign In or Register to comment.