Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

olieprijs

edited November 2005 in Olieen
bij ppo [email]brabant@hotmail.com[/email] kan je soja olie in 1000 ltr ibc kopen, afhalen of thuisbezorgd

Comments

• Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2005
    Prijs? afgehaald of thuis bezorgd.
  • edited October 2005
    hoeveel kost dat dan per 1000 liter en waar zit dat bedrijf?????
    ben wel geinterr.
    kees said:

bij ppo [email]brabant@hotmail.com[/email] kan je soja olie in 1000 ltr ibc kopen, afhalen of thuisbezorgd

• leoleo PPO Burner
    edited October 2005
    In de folder van de Makro:

Zonnebloemolie van het eigenmerk aro voor 58 cent/liter incl. btw.
  • edited October 2005

ben wel geinterr.

kees said:

HET BEDRIJF ZIT IN TILBURG.

SOYA OLIE 0,65 CENT
    RAAPOLIE 0,625 CENT
    ZBO 0,625 CENT
    KAN OOK THUIS GELEVERD WORDEN TEGEN REDELIJKE TRANSPORTPRIJS.
  • edited October 2005
    KEES said:

ben wel geinterr.

kees said:

HET BEDRIJF ZIT IN TILBURG.

SOYA OLIE 0,65 CENT
    RAAPOLIE 0,625 CENT
    ZBO 0,625 CENT
    KAN OOK THUIS GELEVERD WORDEN TEGEN REDELIJKE TRANSPORTPRIJS.
    HET E MAIL ADRES IS [email]PPOBRABANT@HOTMAIL.COM[/email]
    edited October 2005
    Heb je de 10de eenmailtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad.

Ruud
  • Henk THenk T PPO Burner
    edited October 2005
    Hee Ruud

Heb je inmiddels contact gehad?

Ik heb hen ook gemaild maar ook nog geen antwoord gekregen.

mvg Henk
    edited October 2005
    Niets meer gehoord Henk :?
    edited October 2005
    Nou dan zou deze topic wel verwijderd kunnen worden. :mozilla_sealed:

Geeft alleen valse hoop

dank voor je reaktie.

mvg Henk
    edited October 2005
    Ben ook serieus op zoek naar een goede (zeer grote) leverancier van schoongemaakte (geraffineerde) koolzaadolie. Vrees dat ik het uit Duitsland moet laten komen.
  • pieter PPO Master
    edited October 2005
    Ruud heb je ook wel op het Duitse forum gezocht? ik zie daar toch grote hoeveelheden voorbij komen zie ook www.ppo.nu/viewtopic.php?t=719
  • Arthur PPO Newbie
    edited October 2005
    LOL, lijkt erop dat Aldi iets "geroken" heeft en een graantje mee wil pikken :)

Mijn laatste aankoop van 30 liter gisteren was ineens 69 cent ipv 59 cent per liter
  • BurnIt PPO Master
    edited October 2005
    Idd, hier ook de verhoging.

Heb meteen de c1000 daar leeggehaald. Daar was het nog wel 0,59ct
  • pieter PPO Master
    edited November 2005
    SLIK......... :cry: ook bij de Lidl in Z.O. Drente is de prijs nu 0.69E,
    dan wordt het toch tijd en interessanter om in Duitsland te neuzen voor grotere bulk.
    Deze prijs komt al aardig in de buurt van hun prijzen en WVO koop je daar voor 0.45E.
    edited November 2005
    Ik was deze week in Duitsland en zag dat daar bij een Pöl tankstelle de prijs van €0,74 staan. Was altijd rond de €0,69. dus ook daar stijgen de prijzen. :(

mvg Henk
  • edited November 2005
    Heb op diverse sites gelezen dat de olievoorraden nu ook van plantaardige olie aan het slinken zijn. Sommige producenten zitten al door hun voorraad van volgend jaar. Verwacht dus een serieuze boom van prijzen binnenkort, als er niks verandert.
  • johan PPO Burner
    edited November 2005
    Hallo,

Een serieuze boom in de prijs van ppo en een bom (ja u leest het goed) in de prijs van de dino.

De dino prijs gaat nog al terug naar beneden en het centjes rendement van te rijden op ppo daalt eveneens.

De terug verdien tijd van ppo, tenminste voor degene die een ombouw dienen te realiseren loopt op.

En vertel me niet me doet dit voor het MILIEU, komaan zeg, maar voor de portemonnee.

Zolang men goedkoper KAN rijden op ppo (alle kosten gerekend), dan zal men op ppo rijden, maar als de prijs van de dino terug naar het peil zakt van 1 jaar terug, d'r zal niemand meer spreken van ppo en nog minder van ombouwsystemen.

Groeten, Johan.
  • pieter PPO Master
    edited November 2005
    Ik denk dat nu een relatief goedkoop ombouwsysteem met elektrische voorverwarmer steeds interessanter wordt.
    Je percentage PPO kan redelijk hoog blijven en de kosten zijn aardig minder dan bij een 2- tanksysteem.
  • johan PPO Burner
    edited November 2005
    Ja Pieter,

Maar wat met mensen welke recent een dieselwagen hebben aangeschaft.

Een common-rail motor, en dit zijn nu alle nieuwe wagens, kan niet zonder problemen zonder een 2-tank systeem.

Dus, blijven over, alle oudere wagens resp dieselmotoren, welke op een één tank systeem kunnen. Deze zullen na verloop van tijd toch moeten een nieuwe wagen aanschaffen en waar zit men dan.

Het word volgens mij een beweging in een doodlopend straatje.

johan.
  • neronero Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2005
    Klopt Johan.

Ppo-rijden is leuk nu. Maar het heeft zeker geen grote toekomst.
    Dat staat vast.
    Bespaart nu wat, en lost tijdelijk wat problemen op, maar kan niet meer voldoen bij de nieuwste generaties commonrails die straks zullen worden gebruikt.
    5 tot 7 X inspuiten in 5 millisec. , en dit voor 1 of 2 inspuitingen nu.
    Alles met sensoren, en electrisch geregeld. Vertraging van spoelen in de injectoren word al te groot, dus wat moet je dan denken van het verschil tussen ppo en diesel bij dit nauwkeurig afstellen van het brandstofinspuiten?

Is ten dode opgeschreven, maar wel nog zeer leuk nu.

We zien wel hoe lang het rekt.

Groeten,
    Nero
Sign In or Register to comment.