Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

magneetventielen

edited February 2005 in Algemene Techniek
weet iemand waar ik magneet ventielen kan kopen? (drie wegs)

Comments

• mennomenno Webmaster
    edited January 2005
    Hallo jeanpierre,

op http://www.u-xperience.com/forum/viewtopic.php?t=48&highlight=ventielen staat mogelijk een antwoord. (Tip: de zoekfunctie gebruiken om op 'ventielen' te zoeken)

Succes! 8)
  • edited February 2005
    Beste, ik gebruik 3/2 wegs magneetventielen 12V van het merk SIRAI type L339 :idea:
  • edited February 2005
    bedankt heren voor de inlichting

jp
  • Caddy-Daddy PPO Burner
    edited February 2005
    Beste Jean Pierre

Wij kunnen kunnen een komplete magneetventielenkit leveren ..

Kijk in de shop!!

De MonoEcoSwitch bestaat uit 1 Sirai magneetventiel incl bevestigingsbeugel, verlichte schakelaar,zekeringhouder, kabel en kabelschoentjes en 3x10mm 3/8 aansluitingen.

De DuoEcoSwitch bestaat uit dezelfde komponenten maar dan voor 2 magneetventielen.

Door de grote vraag is er wel een minimale levertijd van 2 weken.
  • KakelbontKakelbont PPO Burner
    edited February 2005
    Wat is het verschil tussen de 2 bovenstaande. Als ik een 2tanksysteem wil inbouwen, welke kan ik dan het beste gebruiken?

Naam duo suggereert dattie voor het 2tanksysteem is, maar hoe zit dat dan bij de mono, waar is die geschikt voor?

Groeten Rob
  • Caddy-Daddy PPO Burner
    edited February 2005
    Duo hebben wij zo genoemd omdat er 2 magneetventielen in de kit zitten....

Mono voor 1 magneetventiel in de kit.

Met 1 magneetventiel kan je de aanvoer schakelen naar de pomp.
    Met 2 magneetventielen kan je en de aanvoer naar de pomp en de retour naar de tanks schakelen.
  • KakelbontKakelbont PPO Burner
    edited February 2005
    oh ok duidelijk :)

Maar het geeft toch eigelijk niet als er diesel door de retourleiding bij de ppo gepompt wordt?
  • Caddy-Daddy PPO Burner
    edited February 2005
    Nee hoor je kan het gewoon mengen..

Andersom wil je het liever niet...
Sign In or Register to comment.