Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

HHEEELLPPP...zoek grootleverancier voor olie...

BIOFUEL PPO Newbie
edited September 2005 in Olieen
Hallo mede forum gebruikers,

Zit er over te denken om een aantal vrachtwagens om te bouwen, maar dit betekent dat ik ook een flink aantal liters PPO per week nodig zou hebben.

Maar nu zoek ik nog een grootverbruik leverancier van PPO, heeft iemand hier misschien al ervaring mee? Of weet iemand misschien waar ik daar voor te recht kan?

Comments

• Jelle PPO Burner
    edited September 2005
    Kijk eens op http://www.bio-olie.nl/van_der_kooy.htm
    Dat is een bedrijf uit Pijnacker, maar die levert geloof ik alleen aan bedrijven (jammer voor mij, want ik woon er bijna om de hoek... :( )
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2005
    Verkoopt alleen olie om te verbranden, geen PPO. Heb met ze gesproken.
  • edited September 2005
    BIOFUEL said:

Hallo mede forum gebruikers,

Zit er over te denken om een aantal vrachtwagens om te bouwen, maar dit betekent dat ik ook een flink aantal liters PPO per week nodig zou hebben.

Maar nu zoek ik nog een grootverbruik leverancier van PPO, heeft iemand hier misschien al ervaring mee? Of weet iemand misschien waar ik daar voor te recht kan?

hee hallo,
    wij hebben een transportbedrijf met 1 vrachtauto, en immiddels 40000 km op PPO gereden, wij kunnen je 1000 ltr ibc,s soja olie leveren zoveel je wilt. mail maar even naar [email]ppobrabant@hotmail.com[/email]
Sign In or Register to comment.