Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ideetje?

Martijn PPO Addict
edited April 2005 in Algemene Techniek
schoot me net iets te binnen: wie zegt dat bij een 2-tank systeem het starten op 100% diesel moet gebeuren? bijmengen in een (winter) veilige verhouding is een aardige optie.

of loop ik achter en word dit al gedaan? (caddy-daddy zie ik er wel voor aan ;) )

Comments

• edited February 2005
    uiteraard
  • Caddy-Daddy PPO Burner
    edited March 2005
    Je kan dat uiteraard gewoon doen.. Ik doe het zelf niet .. hihihi...
    Ik ben nu aan het experimenteren met een electrisch verwarmd element die tussen onze HeaterXkit zit.
    Tot nu toe alleen maar positieve bevindingen. Ik kan nu na het starten meteen op WVO rijden. Het element verwarmd dan eerst de WVO totdat de motor op temperatuur is waarna ik het element uitschakel en de koelvloeistof warmte het overneemt.

Ik heb het nu nog onder een schakelaar zitten misschien dat ik het later op een thermoswitch zet.
    Je begrijpt dat mijn diesel gebruik zo dus minimaal is en daarom hou ik de diesel gewoon op 100%.
  • pjtimmer PPO Newbie
    edited April 2005
    Dit is presies wat wij ook willen.
    Heeft het verwarmelement wat jij gebruikt genoeg capaciteit om de PPO op te warmen? Hoeveel ampere trekt zoiets wel niet?
    Kan je hiermee dus volledig sterten op PPO en direct rijden?
    heb je een linkie naar een sort gelijk product?
    let me know
    thanks
    Peter
  • KakelbontKakelbont PPO Burner
    edited April 2005
    Ik ben ook wel geintresseerd
Sign In or Register to comment.