Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Vul tankset voor thuis tanken ?

Peus PPO Addict
edited July 2009 in Bedrijfspresentaties
Beste PPO rijders,
Is er belangstelling voor een complete set voor garage / schuur gebruik ??.
Ik kan namelijk in de verkoop van PPO-Peus een aardige set opnemen, mits er voldoende afzet is. Dat hangt samen met de prijs die deze set moet gaan kosten.
Ik denk er aan om deze te kunnen verkopen voor een introductieprijs van E 109,- incl. BTW en exl. verzendkosten. Verzending gaat onder rembours of per vooruitbetaling.

Ik hoor graag jullie interesse......... :roll:
Als er te weinig interesse is begin ik er niet aan.

Mvg. Peus

Omschrijving
Diesel pomp voor diesel en/of PPO.
Robuuste pomp voor olie en brandstof. Compleet met 2 m aanvoerslang en 4 m vulslang. PVC koppeling met slangklemmen. zwart PVC vulpistool, messing voetventiel, reinigbaar zuigfilter. Stroomsnoer en veiligheidsstekker motorvermogen 370 Watt – 230V.
Maximale pompcapaciteit 35 liter/min bij lage temperatuur PPO iets minder pompcapaciteit.
Niet geschikt is voor agressieve biodiesel. :!:

Hier is het plaatje.
image

Comments

• Jeroen82 PPO Newbie
    edited September 2005
    Ik heb er in ieder geval wel interesse in.
  • dries006 PPO Wannabe
    edited September 2005
    eveneens geinteresseerd

Grtz, dries
  • leoleo PPO Burner
    edited September 2005
    Wel geinteresseerd, alleen ben ik nog niet in de gelegenheid een grotere hoeveelheid af te nemen. Wellicht kunnen er aanbieders komen die b.v. 1000 liter kunnen brengen voor een prijs in de buurt van de aldi prijs (of Hoogvliet: 0,53 euro) en dan wel olie van goede kwaliteit en geen eigen gefilterde olie van de frituur- of visboer.
    De aanbieders zoals de solaroilsystems kunnen of willen niet leveren als je de auto niet via hen laat ombouwen.
    Zodra ik een grotere hoeveelheid kan krijgen dan wil ik graag meedoen.
  • BurnIt PPO Master
    edited September 2005
    Misschien geinteresseerd. Maar dan alleen het vulpistool.

De rest lijkt verdacht veel op mijn gardena pomp waar wij nu de tuin mee besproeien. :roll:
  • NiekNiek Super Moderator
    edited September 2005
    Peus,

Ik heb wel belangstelling voor twee setjes. Wil wel graag weten of de pomp zelfaanzuigend is of dat het filter is gecombineerd met een terugslagklep.
    Niek
  • pieter PPO Master
    edited September 2005
    Peus, ik heb ook wel belangstelling.
    Mijn bijkomende vraag is, zit er ook een liter teller op, of is hij leverbaar met zoiets.
    Groeten Pieter
  • Peus PPO Addict
    edited September 2005
    Hallo,
    Er zit geen teller op, dat is een kostbaar ding want de in de markt zijnde teller moet ook geijkt zijn. Dure grap dus.
    De pomp is zelfaanzuigend. Enkele minuten drooglopen is geen probleem, is de pomp eenmaal gebruikt dan blijft de slang vol zitten en loopt die ook niet meer droog.
    De aanzuigslang is voorzien van inwendig metalen spiraal dus zal nooit platgaan. :P

LET OP:
    Iedereen die belangstelling heeft kan deze bestellen via de online bestellijst van mijn site. Nu er voldoende belangstelling blijkt, hebben we dit product in de bestellijst opgenomen.
    De introductieprijs van september was E 109,-. Echter vanaf 1 oktober 2005 is de prijs E 116,- incl. BTW. Rembours- of verzendkosten komen erbij.

Aanvulling
    Er is wel een mechanische brandstofteller te leveren, type K33, niet geijkt, telwerk met 3-cijfer aanduiding, totaal-teller aanwezig, capaciteit 10-120 l/min. Zwart opbouwkastje voor wandmontage. Te plaatsen in de slang tussen pomp en vulpistool. Geen stroomaansluiting. Prijs E 169,- incl. BTW.
    Staat niet op de bestellijst, afbeelding op aanvraag (PM of email).

Mvg.
    Peus
  • Arne But PPO Newbie
    edited January 2007
    Heb er intresse in.
    gaarne 1 pomp vast bestellen voor me.
    kunnen er meer gaan worden, ik heb 2 auto's straks die op PPO gaan rijden.
    doordat ik werk in Ridderkerk komt daar op de zaak ook 2 IBC's te staan met PPO.

Neem even contact met mij op!!!

Arne
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2007

De introductieprijs van september was E 109,-. Echter vanaf 1 oktober 2005 is de prijs E 116,- incl. BTW. Rembours- of verzendkosten komen erbij.

Op stunthandel.nl is ie nog steeds €109,- Precies hetzelfde en hij werkt goed :D

Tim
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited July 2009
    Peus, ik heb zelf een K33, maar die is te calibreren hoor, allen met dikkere olie kan je de stelschroef niet voldoende uitdraaien om 1 op 1 te komen.
    Misschien met een zwaardere pomp er voor dat hij het dan wel haalt. dat pompje van de foto, heb ik nu ook aan die K33 zitten, maar door de dikte van de olie ga je ook bij lange na die 35 ltr niet halen, is hij veel te licht voor. Ze kunnen er natuurlijk van alles op zetten, maar, of het zo is... Ik (lees wij) willen ook een zwaardere gaan gebruiken, een E80, kost wat meer, maar dan heb je ook wat, misschien dat de K33 dan ook de juiste volumes aan gaat geven.
    Drivertje
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited July 2009
    Hey Drivertje, Peus is al sinds maart 2007 niet meer gezien op dit forum.

Je zit tegen een tafelpoot te kletsen zoals we dat hier zeggen :D.
  • pjotterpjotter Banned
    edited July 2009
    of: ie ***t in de ronte of ruumte.

maar wie weet: Udo zag ook opeens weer t licht,en ging posten
Sign In or Register to comment.