Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ATG-vegoil-kit-ARP Installation Instructions

T4B
edited November 21 in Algemene Techniek
Blijft hangen in 'Uploading......'
hoe krijg ik hier een PDF?

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Ai, uploaden lukt mij ook niet...
  • udoudo Super Moderator
    Hier (Linux, Firefox) komt er na het kiezen van het bestand een 'Uploading...' in beeld met bewegend streeppatroon.
    Er komt niet snel een eind aan de upload ondanks de beperkte omvang van het testbestand.
  • Bij mij(firefox) blijft het hangen in 'uploading' ...
    Ik heb het bestand gemaild naar Niek.
  • NiekNiek Super Moderator
    Ik probeer het ook nog eens. Mij lukt het ook niet. Misschien kunnen de techneuten de oorzaak vinden ??
  • NiekNiek Super Moderator
    edited November 24
    OK, we doen het voorlopig zo: iedereen die het bestandje met instrukties inbouw ATG wil hebben, kan mij een mailtje sturen, dan stuur ik het bestand op. Totdat de heren techneuten het probleem(pje) getackeld hebben
    edited November 26
    Ik begrijp niet wat de oorzaak zou kunnen zijn, dus zoeken wordt lastig.  Ik bekijk het zo even.

Is volgens mij gerelateerd aan de FileUpload plugin progress bar...  Probleem komt
    vaker voor, spijtig genoeg zonder veel gekende oplossingen.

Mochten we de forumsoftware updaten, zouden we er normaal gezien vanaf moeten zijn,
    maar aangezien dit forum gebaseerd is op een voor 90% gelukte import... durf ik niet zomaar
    een update te installeren. Dat wordt goed indekken, backups nemen enz... geen werkje om
    zomaar even tussen soep en aardappelen uit te voeren. Ik sta er dan ook niet voor te springen,
    de kans dat we van regen in drup terechtkomen, is niet klein.

Wat denk jij @udo?
  • die man moet gewoon langs gaan bij iemand

Kijk al dat gedoe met internet das allemaal mooi maar er gaat niets boven face to face on het genot van een kopje koffie.

Kijk heren vroeger was alles inderdaad veel beter.

Als er iets moest gebeuren keek men elkaar in de ogen, en dan werd het geregeld.

Computers zijn meer iets voor mensen met zogezegd schone handen die hun auto braaf, volgooien iedere week bij de shell.

En gek zijn op afkortingen als  cdi csdi cdit geloof ij als ik zo een auto zie loop ik maar gouw door.

Zo een auto die met een eigen stekker aan de computer gekoppeld moet worden om te kijken waar om hij het weer niet doet.

En die wil ik nog niet of ik krijg geld bij.

Mensen die nadenken en die wel eens zwarte pieten handen hebben en dito gezicht, vinden computers niets want daar heb je van die gekke kleinen schroeverdraaidjes voor nodig die veel te klein zijn voor grote kole handen.

En computers hebben ook van die vage softweare  vrouwen problemen iets waar normale mannen niets van begrijpen

Als op het knopje drukt moet hij het gewoon doen BASTA Einde Klaar 

En computers lopen op stoom,jullie weten dat spul wat je niet ziet en ruikt maar als je het voelt dan ben je te laat.

Daarom  rijd ik op diesel en niet op benzine,  aardgas, en lpg nou dat laatste heb ik ooit wel eens geprobeerd,maar naar de zoveelste explosie, neen ik maak geen geintje heb ik maar gouw weer een Mercedes dieseltje gekocht, jullie weten wel eentje met zo een trekknop.

Toen ik dat motortje weer hoorde nagelen moest ik een traantje weg plinken 

Peerke
    Altijd leuke schrijfself van jou Peerke en ja, ik sluit me bij je aan ;)
  • Niet nodig het risico te lopen de site te laten crashen. Wie de documentatie zoekt mag me steeds contacteren.
Sign In or Register to comment.