Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Een auto op ppo een jaar laten staan.

Ik was het afgelopen week bij mijne duitse vriend,

En bij hem is het woord diesel het verboden woord ook, grossstad und politiker und die grunen horen in dat rijtje thuis.

Nou heeft hij de mercedessen diesel in de rij staan dus ik hij eigenlijk 2 keer per dag een andere auto pakken.

Nou die luxe heeft ook een nadeel

Hij had een mercedes 300d van 87 een jaartje niet gebruikt.

Hij wou vorige week eens een ritje met hem gaan maken.

Nou dat ging dus niet, starten wou hij niet, dus na een dagje gevloek en geraas heeft hij de pomp er maar eens afgehaald en naar de garage meister gebracht, degene die op motor olie wou gaan rijden.

En die heeft nog zoals een in mijn ogen, zoals echte garage betaamd gewoon een diesel pompentest bank.

Dus die 2 heren hebben een keer nach feirabend en het ledigen van een aantal  echt duitse bieren , want biertjes kennen ze daar niet de pomp eens uit elkaar gehaald.

En wat bleek de pomp zat helemaal vast met gestolde plantaardige olie.

Dus jong en lui als jullie een auto lang weg willen zetten dan zou ik als ik jullie was de pomp onder de diesel  zetten.

En als jullie dan weer een liter of 5 diesel tanken dan krijg je weer bij de benzine pomp weer een leer moment.

Jullie kunnen zelf wel bedenken welk.

Peerke

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited November 21
    Inderdaad, NOOIT zuiver plantaardige olie lang laten staan, dat wordt hard :)
Sign In or Register to comment.