Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

waterbed

Ik was weer afgelopen weekeinde in het land waar ze op veel stukken snelwegen geen snelheidsbeperking kennen,

Voor mij maakt dat niet zo veel uit ,want ik vind 100 al snel genoeg.

En in een oude Mercedes zit je natuurlijk letter en figuurlijk als een vorst.

En als hij een vierbak heeft maakt hij best wel herrie zodat mijn vriendin maar wijselijk bijna de gehele weg maar haar mond houwt 

En ik kan genieten van de sound van mijn diesel motertje.

Eigenlijk ben ik eigenlijk best wel een beetje achterbaks,maar ja ik ben nu eenmaal iemand waar de schoonmoeders voor waarschuwen.

En als je je meisje als je haar voor de eerste keer spreekt en dan vertel ik altijd meteen , als ze een normale man zoekt dan moet ze verder zoeken want normaal  ben ik echt niet.

Kan ze nooit meer klagen. 

terug naar het onderwerp

Voor mij dus noooit een stille moderne auto.

Kijk jong en lui voor wie dit niet kennen, een diesel motor praat tegen je, en als die nieuwe olie heeft en de klepjes zijn weer gesteld, dan doet die echt zijn best.

Maar terug naar Duitsland.

Ik ben weer even langsgegaan bij die duitse vriend die zijn eigen olie filterinstallatie heeft waar de Schell jaloers op zou zijn.

We kregen het natuurlijk weer over het filteren en nu komt de winter er weer aan, en dan word de olie koud en dan is hij moeilijker te filteren.

En om de olie te laten vloeien moet je hem verwarmen.

En hij had toch iets uitgevonden zo simpel ik was gewoon jaloers dat ik dat niet had uitgevonden, en natuurlijk meteen daar patent op vragen

Hij nam gewoon een waterbed verwarming en die wikkele die om zijn water filters waar hij de  ppo met filterde.

Hij kon de temperatuur zelf zetten tot 35 graden.

kosten gebruikt bijna niks.

Een waterbed verwarming is een plastieke  flexiibile mat met een theromastaat eraan,

Die mat is afwasbaar

Had bij zijn lokale visboer een aantal witte tempex dozen geregeld en daar een een kast om zijn filters gemaakt.

Ik weet zeker dat als het vriest en het kraakt dat hij kan blijven filteren

Dus jonge lui gaat heen en gaat filteren.

Peerke

Sign In or Register to comment.