Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Peerke stelt zich voor

Ik ben al bekend met het ppo rijden voor dat er de accijns vrijstelling op koolzaad olie er was.

Bouwde mijn eerste installatie helemaal zelf 

En toen de olie bij de aldi nog 49 vent koste

Tja de goede oude tijd die helaas nooit meer terugkomt

De heren en de mevrouwen in den haag willen en zullen het nooit wel willen begrijpen.

Maar ja die lopen naar mijn bescheiden mening aan de leiband van de oliemaatschappijen, en wereld vreemde groene clubjes.

Ik heb die groene ventjes en meisjes altijd meteen op de kast sorry ik kan er daar niets aan doen, en de heren en de mevrouw de politici uit den haag die kom ik nooit tegen op het mooie stille Brabantse platteland.

Ook zijn die heren en mevrouwen ,naar mijn bescheiden boeren verstand zijn zwaar verslaafd, aan wel ,de drug die accijnsheffing heet, en daar is geen enkele remedie tegen.

De mensen zouden maar eens dingen verzinnen dat ze onder de accijnsheffing uit konden komen.Dat is in hun ogen nog veel gevaarlijker dan terrorisme.

Tja maar nu even de reden waar om ik me bij dit forum aanmeld

Ik deed al mijn auto hobbies altijd samen met een goede vriend,maar die kan door een omstandigheden niet meer.

Dus ik ben op zoek iemand in west brabant  om samen al mijn auto hobbies te kunnen doen.(ik heb een 2 koloms brug) en nog veel meeeeeeeer

Dus als iemand iets wil.laat maar iets horen.

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Hartelijk welkom hier Peerke!  Je zal hier vooral gelijkgezinden aantreffen :)
  • NiekNiek Super Moderator
    Peerke, welkom in het land van Kafka: groen rijden promoten door er accijns op te heffen.
  • Welkom bij de groene outlaws.
Sign In or Register to comment.