Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

HDPE tank gezocht

Zo een als deze. Met een trechtervorm aan de onderkant.
image
Weet iemand waar ik zo een ding kan halen hier in Nederland?

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited April 2016
    Nee, maar mocht je dier ergens goedkoop online vinden, laat het me weten :)
    Ik zou denken Oilybits en laten leveren.

Ik ken en paar slimme jongens die het opgelost hebben door IBC's schuin te zetten... :)
  • NiekNiek Super Moderator
    Weet niet waarvoor je hem gaat gebruiken, maar als het iets is met biodiesel, kies dan liever voor rvs. Wij hebben nog een trechter op texel staan. beetje flauwe hoek.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Ik heb hier wat "verkeerd getankt" staan en ik heb een truukje gevonden om de diesel van de benzine te scheiden. Het zware deel, de diesel zakt dan naar beneden en dat wil ik dan aftappen. Als ik een translucente tank heb met aan de onderkant een trechtervorm dan kan ik het makkelijk aftappen en doordat de tank van HDPE is zie ik ook het kleurverschil zodat ik weet wanneer ik moet stoppen met aftappen.
  • NiekNiek Super Moderator
    goebezig easy !!
  • Wat moet de inhoud zijn?

Aan 50 liter zou ik al genoeg hebben. Meer mag ook natuurlijk.
  • Heb nog een kleine bioproccesor van 125 liter is dat wat.
    Ik denk het wel. Ik stuur je wel even een PB dan kunnen we even bellen.
  • wodanwodan Super Moderator
    Ik hoop dat je truukje geen onbruikbare benzine oplevert....

edited April 2016
    Nee dat heb ik al getest. Er zit dan een aandeel EOH in en dat rijdt prima. het gaat natuurlijk wel in een benzine auto hè
    ;)
  • udoudo Super Moderator
    In de bierbereidingshoek komen dit soort tanks soms ook voor.
  • ben ik ook naar opzoek, om via bezinking en scheiding van grove etensresten en andere rotzooi gpo verder te filteren. Als jullie wat weten of als die over is na het scheiding van die fout getankte batch, hoor ik het graag
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2016
    Hey,

Ik heb zo een, 300L, zonder stand en 100 euri.

Tim
Sign In or Register to comment.