Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

TE KOOP: 2 IBC's geraffineerde PPO

Ieder 1000l. Het liefst in één koop.

Comments

• udoudo Super Moderator
    Waar op te halen?
    Inclusief IBC en pallet?
  • wodanwodan Super Moderator
    WELKE ppo? Prijs? Levering mogelijk of zelf vervoer te voorzien? Locatie?
  • 0,5 euro/liter inclusief IBC's en pallet. Zelf ophalen in Stadskanaal.
  • NiekNiek Super Moderator
    Kun je een indicatie geven van de soort PPO ??
  • Weet ik niet precies. Het is mooi helder, en het rijdt super. Meer verstand heb ik er niet van. De vorige eigenaar zei, dat het geraffineerde plantaardige olie was. Ik heb het toen geprobeerd, en het reed prima. Toen kwam de nieuwe regelgeving m.b.t. wegenbelasting voor klassieke auto's...
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2016
    OK, als je niet zeker weet of het plantaardige olie is, dan geen belangstelling. Ik heb al eens eerder mijn neus gestoten.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Als het werkelijk geraffineerde plantaardige olie is dan is het ergens uit "onttrokken" wat betekend dat het geen olie is vanuit een koude persing wat inhoud dat het geen koolzaad, zonnebloem, aragide en zo meer kan zijn.

Vervolgens moet ik concluderen dat de olie van voor 2014 is en derhalve veel onverzadigde vetzuren zal bevatten wat polymerisatie in de hand werkt. De enige manier om er nog een beetje leuk op te kunnen rijden is het te mengen met Dino. De prijs is natuurlijk wel ok.
Sign In or Register to comment.