Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Complete filterinstallatie en ombouwset aangeboden

Wegens tijd en plaatsgebrek aangeboden:

-IBC tank 1000 liter met daar nog in pak 'm beet 200 liter brandstof. (mix van jatropha, arachide en vloeibaar frituurvet)
3 stuks 60 liter bezinkvaten
1 stuks 200 liter opvoertank + 1 klein pompje
1 12-24 volt pomp met tellerwerk en knijppistool (en net nieuwe supersoepele slang)
3 kaarsfilters met nog 1 set schone filters
diverse 20 en 10 liter jerrycans (om mee te nemen voor de lange ritten)
En nog een “ding” (zie 1e foto links) om de grove aanvoer eerst te scheiden, een groot kaarsfilter met een soort trechter.

Voor in een voertuig:
elektrische voorverwarmer en extra waterscheider en platenwisselaar (monopoel) wat in mn T4 zat.

Ik dacht aan een totaal prijs van 300€

Groeten
Pudding

Comments

• Pudding PPO Newbie
    ik krijg geen foto's bij deze post, ik mail je ze graag toe, laat maar weten.
    dank, groeten
    Pudding
  • NiekNiek Super Moderator
    Pudding,
    Je vraagprijs is m.i. veel te hoog. De marktwaarde van al je zaakjes is bijna nul. Mocht je de installatie niet kunnen verkopen, dan wil ik het wel overnemen voor een (in jouw ogen) belachelijk bedrag. Ik ga het niet zelf gebruiken, maar houdt het beschikbaar voor andere leden van de club.
    vr.gr.
    Niek
  • Pudding PPO Newbie
    Dag Niek,
    ik zie je post nu pas. Ik krijg blijkbaar geen email notificatie van comments op mijn posts.
    Anyhow, blijkbaar zit ik veel te hoog met m'n prijs. De nood is nu echt hoog en ik wil er graag van af.
    Ik vind je aanbod om het te "redden" voor de ppo liefhebbers sympathiek. Bel me als het nog steeds geld.
    Alvast bedankt, groeten Pudding
    06-55708816
Sign In or Register to comment.