Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Te Koop: Volvo V70 2,4 D 163PK

NiekNiek Super Moderator
edited January 2016 in Vraag en aanbod
Sinds kort ben ik verhuisd naar de Betuwe. Ik had de Volvo voor de lange afstanden tussen Texel en de rest van de wereld. Dat is nu niet meer nodig. De Volvo is destijds door HQ omgebouwd naar een tweetanker op PPO. HQ heeft daarvan een mooi verslag staan op zijn site: HQracing.nl
Het is een zonde om zo'n mooie ombouw uit te bouwen, zeker omdat hij 100% goed functioneert. HQ heeft alle kinderziektes eruit gehaald. Ikzelf heb nooit een probleem met de wagen gehad. Recent weer een APK gehaad, zonder problemen.
Welke PPO liefhebber heeft belangstelling ??

Nog wat gegevens:
leren bekleding,
massa leeg 1590 kg
Bouwjaar 2001 (24-10-2001)
MRB: te veel
Trekgewicht 1800 kg geremd
3e eigenaar (vanaf 2012)
Altijd in de garage gestaan

Comments

• Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Nog een paar vragen: 
    • Wat is de km stand? 
    • Wat is het verbruik?
    • Wat is de vraagprijs?
  • NiekNiek Super Moderator
    km: 328708 km, verbruik, ik heb het nooit excact gemeten, maar op de lange afstand 100-120 km/uur iets van 1:15. Check dat even op de site van HQ.
    Vraagprijs: nog geen idee.
    Nog ca 600 km en dan kan ik achter de laptop de site van HQ checken. 

Top auto, top ombouw, maar we winnen te in gereden kilometers en bouwjaar ten opzichte van onze Silberpfeil.
    (ook al moeten we die af en toe door de midlifecrisis/overgang heen helpen)
    OK,
    IK denk, dat ik hem maar ga houden. Zoiets is het waard om oud te laten worden.
  • wodanwodan Super Moderator
    Ik zou dat ook doen, desnoods even schorsen, maar je krijgt er weinig geld voor in verkoop en als je zulks zoekt, vind je er geen.
    Ik heb hem geschorst en hij staat lekker in de schuur.
  • udoudo Super Moderator
    Opletten dat de schorsing verloopt...!
  • Is hij nog te koop?
    Nee Benny,
    We houden hem zelf. Zo,n fantastische auto met susper ombouw.
    vr.gr.
    Niek

Sign In or Register to comment.