Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

rijden op ppo met een mercedes 124

edited July 2015 in Mercedes
goedemorgen ,mijn naam is Albert,wil gaan rijden met een Mercedes type 124 300d op een mix van diesel en slaolie/zonnebloemolie.olijfolie
Zijn er nog speciale aanpassingen nodig aan de Mercedes?
ik voeg nu af en toe een paar liter bij en het valt mij op dat de motormooier en rustiger loopt ,kan ik ook 100% op ppo rijden met dit type Mercedes?
ben heel benieuwd,en lees graag de ervaringen en tips

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    In de zomer moet 100% lukken op voorwaarde dat de motor en alle andere relevante techniek in optimale conditie is. Om zeker te zijn, bouwjaar even vermelden, zodat er geen verwarring kan zijn.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    Hoi Albert,

Welkom.
    Alle info staat reeds op dit mooie forum.
    Goed lezen dan kan je een heleboel problemen voorkomen :\">

Herman
    300SD
    300D
    250D
    TDI
  • hartelijk dank al vast voor de snelle reacties,mijn mb is van 1993 300d 6 cyl/24klepsmotor hoe kan ik eenvoudig bij de reeds geplaatste artikelen komen over dit onderwerp?
  • NiekNiek Super Moderator
    http://www.ppo.nu/chocolade/index.php?p=/categories/mercedes
    daar vindt je alles over mercedessen.
    Ik zou een warmtewisselaar installeren ?? Kunstje van niks en altijd beter dan koude olie
  • Goedemiddag Niek,
    Bedankt voor de tip,heb jij enig idee waar ik een warmtewisselaar kan kopen en mogelijk ook hoe die het beste kan worden aangesloten?
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    warmtewisselaar parallel aansluiten met interieurverwarmingsradiateur of ruitensproeierreservoirverwarmingsspiraal
  • NiekNiek Super Moderator
    OK,
    1. als je laat weten waar je woont, dan kunnen we je mogelijk in contact brengen met iemand die dit eerder heeft gedaan. Het is allemaal niet ingewikkeld. Je zou het zonder hulp moeten kunne, maar een hulpje voor wat aanwijzingen is nooit weg.
    2. Warmtewisselaar: ga naar de dichtsbijzijnde loodgieter en vraag of hij een sloop CV met warmtewisselaar heeft liggen. Kosten tussen niks en 20 euro. Je kunt ook naar marktplaats: meestal entje te scoren voor 20-30 euries. Wel een paar dagen inhet zuur leggen om eventuele kalkresten op te lossen. Nieuw kopen kan ook, maar kost meer dan 100 euries.
  • Hallo welkom ik filter
    Heb nog wel een ww liggen je moet dan wel naar frl kommen en je kan gelijk zien waar hij in mn 124 ligt'
    Altijd fijn zn124 er bij.
  • is een goed plan,maar wat kost zo een wisselaar?en waar woon je in Friesland?
  • Ik filter vrienden prijsje 10 euro als het je schikt.
    Het prachtige hurdegarijp is waar ik woon.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Niet twijfelen, gewoon naar Fryslân tuffen.
    Aurelius is een gastvrije en gezellige vent!
  • dat is in de buurt van louwert als ik me niet vergis en zeker leuk om daar eens naar toe te blazen ga ik doen
  • Hoor wel van je als het zo ver is.
  • is prima wij gaan er wel een weekendje van maken heb jij nog vakantie de komende tijd?
  • Kan dit aankomende vrijdag of weekend laat dan maar weten ,De vakantie is volgende week voorbij maar wil de rest van de dagen nog klussen.
  • zaterdag 8e kan ik eventueel in de middag bij jou zijn is dat een goed plan?
  • Is goed je kunt m'n mail adres hier vinden door aurelius2 aan te klikken.
    stuur maar een bericht dan stuur ik m'n aders door.
  • ga ik doen
Sign In or Register to comment.