Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

De battle of de huisvaders!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op de snelweg dan...

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited May 2015 in De Koffiehoek

Opel Meriva vs Renault Scenic
Ik neem aan allebei dat rijbewijs kwijt voor altijd.
En wat zou de verzekering hiervan zeggen?

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Erg... idioten achter het stuur.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Krijgen sommige mannen tegenwoordig een injectie met oorlogsinstinct als ze in de auto stappen?
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    Is niet alleen voorbehouden aan mannen hoor.
    Werd vorige week bijna ge-T-boned door een huismoeder in een Slopel Zafira op een rotonde.
    Iedereen zit volop in de rat race, en is alleen met het eigen ego bezig.
    En dat manifesteert zich oa in rare gedragingen op de weg.
    just my 2 cents
    Ik denk dat suz hier inderdaad de sleutel componenten aanhaalt...
    Ook voelt men zich oh zo veilig in de wagen. Het aantal dodelijke verkeersslachtoffers spreekt dit
    natuurlijk tegen, maar we denken altijd dat het ons niet overkomt.
    Waarom denk je dat ik met auto's rij die het vooral moeten hebben van de kreukelzone van een ander?
    Een ongeluk is snel gebeurd, als ik zo hoe vaak dat het net niet mis loopt, snap ik niet dat er "maar" zo weinig
    zware ongelukken gebeuren. En snij je mij af, leef je uit, ik ga geen haantje-de-voorste-gedrag
    hebben... U doet maar. Een ander voedt je toch niet op, het brengt niets. Ik hoop dan maar dat ze het uit
    zichzelf leren, of dat ze het eens met een trein of vrachtwagen proberen en zien wat het resultaat dan is.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Leuk dat dit soort zaken in het nieuws komen. Zo jullie weten ben ik een kilometervreter en maak dit soort zaken bijna dagelijks mee.

Ik merk dan ook dat de agressiviteit op de snelwegen toe neemt, mijns inziens begon dat erger te worden zo net rond de crisis en het wordt steeds erger. Op zich is het ook nog te verklaren, immers men denkt in een auto veilig te zijn en dat men op de openbare weg eigen rechter kan spelen maar we vergeten dat we allemaal in een moordwapen rijden.

De frustratie bij de gemiddelde burger ligt zo lijkt het mij op het ogenblik behoorlijk hoog, immers wij hebben met zijn alle de banken crisis betaald, mensen verliezen hun baan en moeten hun huis verkopen, gaarkeukens springen als paddenstoelen uit de grond, enz. enz.

Tot overmaat van ramp begint de aanvoerder melkmuil van de VVD te verkondigen in een radio reclame dat het mede door het beleid van de regering zo goed gaat in ons land!!! Ik zeg: ga je mond spoelen met zeep, bied je excuses aan aan het volk en vertrek en laat nooit meer wat van je horen alstublieft.

Voorgaande lost natuurlijk niets op want er staat dan wel weer een andere beroepsleugenaar klaar om zijn plaats in te nemen maar dit terzijde, ik vraag mij regelmatig af waar het allemaal heen gaat zo.
    edited May 2015
    Het blijft duren, tot er gerevolteerd wordt. Dat de mensen aan de top dit al lang voelen aankomen, getuigen de soort wetten welke er op rustige dagen achter de schermen worden doorgedrukt.
    Als je een beetje geschiedenis kent, weet je dat deze zich herhaalt. Het blijft duren, tot het volk te lang te veel honger lijdt, dan gaat het heel snel zeer hard.
    Waarom denk je dat er geen volksstemmingen meer zijn bij ons?

Er is een wet die zegt dat ieder systeem ten allen tijde datgene zal doen om zichzelf in stand te houden... Wel, dat is er al een tijdje bezig.
    Even een open deur intrappen met een dooddoener: "Het volk krijgt de leiders die het verdient"...

Wat geschiedenis les in het kort: Weimarrepubliek: Hyperinflatie 1923: Opkomst Nazisme...
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    als je bij een Volvo voor elkaar krijgt dat het motorblok meters verderop ligt ben je behoorlijk lomp bezig geweest
    De beste manier om te revolteren is om te stoppen met werken, je bezittingen te verkopen, je geld op te maken en daarna de bijstand aan te vragen.
    Op deze manier draag je niet meer bij aan het systeem, maar hol je het van binnen uit!
    Een moderne vorm van revolutie voeren.

Zelf ga ik alvast aan een sabbatical beginnen in ieder geval, en de Lupo 3L gaat binnenkort in de verkoop samen met 1 van mijn motoren:)

Dat werkt niet Suuz. Het systeem kan je niet uithollen, het zal altijd blijven bestaan en werkeloos een uitkering trekken kan tegenwoordig niet meer.
  • Gerard4t PPO Newbie
    Mensen komen denk ik pas massaal in actie, met hooivorken of een moderne variant daarop, als ze niet meer genoeg te eten hebben. Kijk maar hoe veel de woorden vrede en vreten op elkaar lijken, en ook tevreden en te vreten.Geef het volk brood en spelen, dat is: vreten en TV/computer.
    http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/binnenland/24091853/__Bizarre_verkeersruzie_op_snelweg__.html

Nieuwe afdeling idioten op de snelweg, met als dieptepunt dat busje die de motorrijder bewust afsnijdt.

Over in opstand komen:
    ik denk dat als er een opstand komt, deze vanuit de werkende klasse zal komen, als het punt bereikt is dat het offer(beslastingen enz) te groot wordt en men beseft dat men niet meer bij elkaar kan houden wat men heeft verworven aan bezit. Het in stand houden van.

Ik denk het niet Suuz. Sinds 2009 wordt de werkende klasse zo ver uitgeknepen dat ze niks meer kan maken. Je zit vast en kan geen kant op en laat het gelaten over je heen komen zoals een echte Nederlander betaamd.

Als geen last wil hebben van de gevestigde orde zal je zo weinig mogelijk moeten verdienen zodat men zo weinig mogelijk van je af kan pakken.
    Aangezien het uitpersen zo langzaam en onopvallend gaat, tegen dat de gemiddelde werkman het door heeft, is hij al zijn (financiele) slagkracht kwijt...

Het is erg om zien hoe jonge mensen met een normaal intellect, na enige jaren bij de roverheid gewerkt te hebben, alle vorm van realiteitsbesef en basis economische wetmatigheden, compleet kwijt zijn...
  • Vandaag erg geluk gehad,..... ging naar de garage voor een lekkende waterpomp,... toen kwam deze distributie riem op de proppen. gelijk ook maar een disti settje erin laten zetten. loopt nu weer als nieuw. dankzij Dew in adam noord.. geweldige garage/ doe het zelf ... heeft alles voor me geregeld en was totaal met alles erop en eran 395, euri kwijt.
    Waarschijnlijk heeft die waterpomp tegen die riem aangelopen.
    Gebeurd wel eens dat er speling op de as van de waterpomp komt al voor dat ie gaat lekken.

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    Haha..gaat lekker allemaal idd. Als men eens besefte hoe een lullig iets een auto maar is.. letterlijk een stuk blik..
    Conserven blik is echt niet dikker of slapper als de gemiddelde auto over het algemeen zo. Airbags, kreukelzones, gordelspanners etc... tuurlijk hebben die wel bijgedragen tot enige veiligheid. Maar heb genoeg auto's gezien die iets echt sterks tegenkwamen.. een boom ofzo. Boom VS auto... bye bye auto..bye bye inzittenden.
    Maar idd..je ziet zoveel idioten op de weg. Zelf ook al div keren meegemaakt. Van extreem bumperkleven tot mensen die gas bij geven bij inhalen..en je koste wat kost niet op je baan terug willen laten. Tot daarnet nog een idioot die bijna een pizza wagen frontaal pakte toen hij een traktor ging inhalen... op een vrij recht stuk.... zie je dan een knal rode niet extreem hard rijdende bestelwagen niet?..... Ook bijna spetterend einde van de dag daar.
    Maar mensen zijn tegenwoordig idd alleen met zichzelf bezig. Als ze maar eten hebben, de rekeningen kunnen betalen.. en liefst nog eens op vakantie kunnen... dan slikt men verder bijna alles.. en liefst nog wat wegwerpluxe chinameuk op afbetaling..dan ben je weer helemaal hip hopper die hip.. Alles chil met je nwe I-phone 9S+ versie 23 met de nwste apps erop en weet ik veel wat.... in slechts ** maandelijkse termijnen van veels te veel ..lol
    Mijn telefoon hoef ik niet te verzekeren.. haha.
    Uiteindelijk verdrinken mensen in de rekeningen. Alles berekend op meest positieve geval...en als er dan wat mislioopt.. iets wat wel eens zou kunnen gebeuren in een crisis tijd.. met minder jobs, een zwaar zuigend eiland rijk landje in het zuid oosten van europa's die miljardjes lust als een olifant pinda's eet , een enorme migranten stroom.. en regeltjes en instanties die veels te veel geld over de balk weten te smijten ...voor niks.. waarbij er een kleine groep is, die daar stinkend en stinkend rijk van word. Ok. zo is het altijd geweest natuurlijk.. luxe paarden zijn er altijd geweest.. en werkpaarden al helemaal. En ja.. als je dan in die sleur zit.. verzuipend in de papierlijke wurgtang van overheid, instanties en andere geld zuigende organen.. dat dan naast de enorme betuttelingen op andere vlakken....dan kan je als mens in een soort waas gaan leven.. zwaar gefrustreerd, het gevoel dat je niks kan doen.. alsof je tegen de muur staat met een vuurpeleton voor je. ...uiteindelijk probeert men maar te overleven.. .. en mist iets om frustratie te uiten. Sommigen doen dat in de auto.. anderen verbouwen iets. zoals bijv gezicht van iemand nabij.. en een ander schiet een geweer leeg op een drukke locatie... etc etc etc.. niet allemaal dingen die nu echt een opbouwende werking voor de samenleving hebben.. maar ok.. blijkbaar wil men het zo, ziet men dit niet of wil men dit niet zien.. pas als men er misbruik van kan maken.. dan ineens ziet men het.
    Zoals het al jaren bekende software die testcyclus herkent van emissie testen.. haha.. hypocriete donders.. de VW fabriek in USA was gewoon te klein!

majah.. heb nu wel al een verhaaltje geschreven. En denk zolang er niets iet concreets en structureel veranderd ten goede van het volk.. dat we nog heel wat ergere dingen gaan tegen komen...

Greetz van Fury... tha Fury is Back :P
Sign In or Register to comment.