Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Gevraagd ; PPO + ombouw delen

edited June 2014 in Vraag en aanbod
Goedenavond

Ik ben opzoek naar 150 a 200 liter ppo of gpo, ik heb zelf een Ibc/drum of jerrycans 
Tevens ben ik nog opzoek naar een tankje voor in de camper 
en een warmtewisselaar.

Kleppen , PR + pt100 heb ik al

Groeten, Mark

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited June 2014
    Best eens hier ook vermelden van waar je ongeveer bent en tot waar je wilt rijden om zaken :)
  • Sorry! Zelf woon ik in Kats, in Zeeland zou ideaal zijn maar Brabant of zuid Holland is ook haalbaar hoor.
  • NiekNiek Super Moderator
    Mark als je naar de meeting in Zeeuws Vlanderen kunt komen, kan ik 200 liter voor je meenemen. Je kunt ook contact opnemen met Easy Rider. Als ik he mee moet nemen, dan graag vandaag bericht terug.
  • Ik heb een Citroen Berlingo uit 2000. daarin zit een complete PPO set ingebouwd van / door Elsbett. 
    De auto zelf doe ik weg als onderdelen-auto. motorisch is hij nog goed, maar verder mankeert er teveel aan om nog op te lappen voor de keuring. 
    Wie heeft er interesse?
    Geert, 06-19820429
  • browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited October 2014
    Terug van weggeweest ben ik eindelijk weer eens op het forum, aangezien ik al een poosje geen omgebouwde auto meer heb,ik maak nauwelijks meer kilometers en rijd tegenwoordig benzine (:\">). Wel heb ik nog 400l gebruikte, maar gezuiverde plantaardige olie staan in 20 liter jerrycans met ontluchtingsopening, erg handig. Ook heb ik nog een complete 2-tanks volledig automatische ombouwkit staan bestaande uit een warmtewisselaar twee magneetkleppen, opvoerpompje, meters slangen, clixons, zelf ontworpen electronica, t-stukjes, filters enzovoorts. Zou mij goed passen alles in 1 keer weg te doen. Als ik weer ga dieselen begin ik wel weer opnieuw...
Sign In or Register to comment.