Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Voorstellen;

Goedenavond!

Ik heb al een paar daagjes op t gemak het forum doorgespit, niet dat ik mij niet zou willen voorstellen maar het is met een Android smartphone onmogelijk om een topic te starten ;) nu maak ik dankbaar gebruik van het feit dat er op het werk nog een desktop pc staat waar dat wel mee gaat.
Aldus,

Mijn naam is Mark Moerdijk,
28 jaar alweer op deze aarde
Werk als storingsmonteur 
en woon in Kats ( Zeeland )

Ik ben dit forum begonnen met lezen omdat ik hoopte dat het nog steeds een financieel voordeel gaf, en omdat ik het gewoon leuk vindt!
Heden ben ik nu 2 jaar terug uit Curacao waar ik de bouw en het proces mee gemaakt heb van een biodiesel installatie dus enige kennis is wel aanwezig.

Het eerste wat jullie zo van mijn gaan lezen is een verzoekje op de vraag en aanbod pagina ik ben namelijk van plan om naar italie te gaan ( met de metsubsidie l300 2,3 d camper uit 1984 ) 

Groeten, Mark

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    Welkom hier. Ik dacht dat Niek ooit zo een mitsu 300 in 4x4 heeft gehad en goede ppo ervaringen er mee had?
  • NiekNiek Super Moderator
    IK heb inderdaad een L300 gehad, maar een iets jonger model (2,5 liter motor). Die was ingericht als 1 tanker met een tweede verwarmde tank. In het begin wat problemen, omdat ik de warmtewisselaar verkeerd had aangesloten. Wel het branstoffilter vervangen door een universele en op een ander plaats gemonteerd.
    Mark: kom met je mistu naar Eede dit weekend, voor jou niet zo ver.

• Ik kom naar Eede!
Sign In or Register to comment.