Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Bijeenkomst 3L vrienden 24-25 mei

NiekNiek Super Moderator
edited April 2014 in Bijeenkomsten
Aan het strand van het Amstelmeer organiseren de 3L vrienden een meeting. Veel 3L virienden rijden plantaardig. De meeting is ook bedoeld voor vrouw en kinderen. Deelnemers aan het PPO forum zijn ook van harte uitgenodigd. 2N zal e.e.a faciliteren. Laat hier even weten als je wilt komen.

Comments

• Klinkt leuk, als ik tijd heb kom ik.

• DrivertjeDrivertje PPO Master
    jullie kunnen op de site van 3L-vienden.nl wat meer vinden over de meeting. We zijn nog bezig een goede slaapplaats te organiseren. En het wordt twee dagen, leuke familie gebeuren, met een bezoek aan iets leuk in de omgeving. Ook daar wordt nog aan gewerkt.
    Drivertje
  • Oh gaat het over Lupo's. Dan ben ik er niet bij..
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Ik dacht dat het over 3 Liters ging. Ik heb een 2,5 dus ik mag toch niet mee doen
    :((
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    Hey ik heb ook voortaan zo'n ding...
  • udoudo Super Moderator
    1.4 hier... Maar verder fijne meeting gewenst!
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2014
    Hey,

Wij komen! Met een halve 3 liter en micro caravan. Ik denk dat we de rally overslaan.

Ik red trouwens zonder 3L ook al 1:26 in de zomer ;-)

Tim and his brother.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    Hey²,

Ik begrijp dat er verder niemand van het forum komt? Wij gaan lekker luieren op de campif.

Tim
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Ik ga een beetje tussen die overdekte rolschaatsen staan zeg. Nee ik ga naar Eede.

http://www.ppo.nu/chocolade/index.php?p=/discussion/comment/69127#Comment_69127
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    Ik probeer ook te komen, mijn olie is bijna op :) .

Heeft iemand een tijd en adres? (pm).

Herman

Sign In or Register to comment.