Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Interessepeiling voor een meeting+bezoek/excursie bij Spijkstaal Spijkenisse

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited March 2014 in Bijeenkomsten
http://www.spijkstaal.nl/ ; Dit bedrijf dus.
Dus een meeting op een camping of bij een clublid in de buurt van Spijkenisse met een bezoek aan Spijkstaal.
Bij voldoende animo ga ik bij Spijkstaal informeren wat de mogelijkheden zijn.
Datum is nader te bepalen.

Gr Ton

Comments

• udoudo Super Moderator
    Interessant!
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    Ja leuk!
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    Hoe kom je daar nu weer terecht Suuz?

Weet je ook al waar je op een camping wil staan of bij welk forum lid? In Spijkenisse wil je namelijk nog niet dood gevonden worden :mrgreen:
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    Techniek is altijd leuk om te zien.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    De directeur/eigenaar van Spijkstaal is de vader van een vriend van me.
    Verder ben ik niet bekent in die regio.
  • NiekNiek Super Moderator
    Soes, misschien een combi te maken: smorgens spijkstaal en daarna naar meeting in zeeuws vlaanderen ??
    Is nog wel ff een stevig stukkie tuffen hoor van spijkcity naar zeeuws vlaanderen.

We kunnen natuurlijk wel in colonne gaan rijden dan hebben we een mega BBQ lucht achter ons hangen.
    @easy: wat is een stevig stukje tuffen in km's ongeveer?

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    Lijkt me interessant om eens bij Spijkstaal te kijken :-)
    Grtz,
    Ingmar
  • NiekNiek Super Moderator
    2 uurtjes tuffen van spijkstaal naar eede
    'T is ongeveer 160 kilometer van Spijkcity naar Eede. De snelste route is dan langs Antwerpen te gaan maar mooier wellicht is de zeelandroute nemen over de eilanden. Je bent dan wel wat langer onderweg vanwege 80 en 100 kilometer beperkingen maar de afstand is het zelfde.

http://routenet.nl/route.aspx?task=route&stations=382896.394052744_6657762.92180148___4529_Eede_Eede_NL_3~480992.558338568_6765554.54583573___320*_Spijkenisse_Spijkenisse_NL_3
  • wodanwodan Super Moderator
    Niek said:

Soes, misschien een combi te maken: smorgens spijkstaal en daarna naar meeting in zeeuws vlaanderen ??

Dat lijkt me voor de Nederlanders een goed gedacht. Voor de Belgen die al in de buurt van Zeeuws VL zitten,
    vervalt dan het Spijkstaal bezoekje (Voor mezelf sprekend, vind ik dat prima).
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    Ik begrijp dat deze meeting ook in juni wordt gehouden? Jammer!
    Weten we nog niet ED. Er moet eerst voldoende animo zijn voor ik Spijkstaal ga benaderen.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO

Klinkt wel erg leuk.... nu hopen dat ik de betreffende dag (neem aan dat het een zaterdag gaat zijn? ) vrij kan krijgen. Doordeweeks zou helemaal ideaal zijn natuurlijk..maar das wrs voor de meeste anderen moeilijker.

Spijkstaal...hmmm.. maakten die ook niet destijds de oude SRV wagens met de 3.0V6 Essex motor erin?...heb ze volgens mij een 19jaar geleden eens gebeld. 

Zou het iig echt wel gaaf vinden!

Greetz!

• udoudo Super Moderator
    De oude SRV wagen ken ik nog wel. Rijden die nog ergens?
Sign In or Register to comment.