Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Clan member BMAX

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited January 2014 in Biodiesel
Ik zou hier graag de mensen zien die op zo'n hoog mogelijk percentage biodiesel rijden, van daar BMAX, we weten dat het niet het hele jaar 100% kan, maar we doen ons best zo lang mogelijk 100% te rijden. 
Omdat de biodiesel rijders niet zo snel naar een meeting komen, omdat dit toch van origine een PPO site is. Maar de zaken veranderen snel, en vele oude barreltjes zijn naar de schroot gebracht, of zullen deze weg nog gaan vinden. De hoop is dat er dan toch minstens net zo veel BMAX rijders voor terug komen.
We zullen de nieuwe gegadigden proberen warm te krijgen voor de voorjaarsmeeting,  en als Clan BMAX vertegenwoordigd te zijn.
Drivertje

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    Present...al het kan 100'% op bmax/b100 nu in de wintermaanden, nou ja winter...., even niet voor de standkachel.
    Grtz,
    Ingmar
  • Ingmar BMAX, is zoveel mogelijk, ik bedoel geen 100%, als dat kan natuurlijk!  nu 15% en kijk elke ochtend op de temperatuur meter, lekkere winter hoor!
  • Ben helemaal kwijt op welk percentage ik nu zit. Denk zo'n 80%. So far so good - probeer telkens een beetje ruimte over te houden voor wat standaard diesel. Ik ben maar een nieuweling hier dus ik doe voorzichtig aan.
  • wodanwodan Super Moderator
    Welkom hier AntoineM.  Met voorzichtig zijn is er nog nooit iets mis geweest, groot gelijk.

• ik probeer een plaatje te plakken, maar het valt nog niet mee,  help!
Sign In or Register to comment.