Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

henep olie

huckelberry PPO Newbie
edited September 2013 in Olieen
zit hier een beetje waarheid in of zijn het enkel wazige vage droombeelden?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151612684279610&set=a.471268034609.283402.114344599609&type=1&theater

Comments

• belgbelg PPO Burner
    edited September 2013
    ik vrees dat hennep olie een beetje duur is om op te rijden..
  • huckelberry PPO Newbie
    edited September 2013
    als je het zelf kan verbouwen persen ed kost het alleen arbeid.
    de vraag is brengt het genoeg olie op in vergelijking met bv koolzaad?
    en is het een beetje simpel te telen en te oogsten?
    en werkt het goed als ppo?
  • pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited September 2013
    krijg je al die wiet junks achter je!!!!!
    en is verboden te rijden onder invloed
  • Joep PPO Newbie
    edited September 2013
    klopt wel van hennep. Dit is onderbelicht vanwege de mariuana en daardoor ook weggelobbied t.o.v. katoen. Of het meer olie opbrengt t.o.v. koolzaad betwijfel ik. Koolzaadolie zelf persen is ongeveer ook kansloos.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2013
    haha...de smoes om een wiet plantage te hebben...ik illigaal wiet kweken?...nee ik heb die 5000 planten staan als alternatieve brandstof voorziening... Dan netjes accijns goederen plaats worden etc ;) lol...
    Ach kijk wiet geef ik helemaal noppes nada nix om... als iemand da wil gebruiken, prima....moet men zelf weten..maar gebruik zelf nix en nooit nie gedaan.. vind deze toepassingen al zeker zo mooi. En natuurlijk mensen die er ook medisch voordeel bij hebben. Die kanten van het middel..hennep touw/doek/olie/medicatie is eigenlijk weer een ondergesneeuwde kant waar men meestal nie bij stil staat. Zou eigenlijk meer gebruik van gemaakt moeten worden. Wij willen de olie wel.. andere sectoren de rest :)

Er is toch iets met mannetjes en vrouwtjes ofzo?... welke soort gebruikt men nu voor olie etc?...en welke om op te roken?..of is da zelfde?....

Greetz!
Sign In or Register to comment.