Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Gefilterde GPO te koop

Nyulli PPO Burner
edited August 2013 in Vraag en aanbod
Beste,

binnenkort heb ik weer zo'n 200-250 L gefilterde GPO over (moet nog even precies kijken hoeveel het daadwerkelijk is).
Prijs: 75 ct

Het staat gedeeltelijk in jerrycans en in een tank, dus bij voorkeur overgieten in een IBC op een aanhanwagen oid...

Ruilen tegen lege jerrycans kan natuurlijk ook.
Heb nog een grote jerrycan van 60L staan met 2 vuldoppen, deze mag best weg. hier wil ik echter wel 15 euro voor hebben..

Bij interesse graag PB of via de mail:

frank.ploth ETT gmail.com

Frank (Nyulli)

Comments

• Nyulli PPO Burner
    edited August 2013
    Goh,

NIEMAND interesse...??? De laatste keer was de partij binnen 2 uur al verkocht... :-)

Frank
  • NiekNiek Super Moderator
    edited August 2013
    Ja Frank, het wordt wat dunnetjes op de GPO markt. Dankzij onze regering gaan heel veel oudere GPO wagens de grens over.
    Niek
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited August 2013
    En zo valt iedereen af die vanwege financi
  • wodanwodan Super Moderator
    edited August 2013
    Ja en neen. Als je wat km maakt EN je GPO goedkoop hebt, is met oude bak rijden nog altijd goedkoper dan met nieuwe bak rijden op reguliere brandstof. Je moet de totale kostprijs in rekening brengen. En ik zit liever in een grote bak km te maken dan in een kleine. Maar ik maak andermans rekening niet, dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2013
    In mijn geval 'nee' ER,

Ik rij met de S ongeveer 2.000 km per jaar en volgend jaar zal ik € 1.950,- mrb moeten betalen.
    Dat is niet leuk meer. Ben bang dat hij naar Duitsland verdwijnt.

Herman
    300SD
    edited August 2013
    Herman,
    als je maar 2000 km per jaar rijdt: schorsen. Als je dan na drie maanden een paar ritjes maakt, eerst weer aanmelden en na je ritje meteen weer schorsen. Met mij V70 doe ik het ook zo. Als je geschorst gaat rondrijden, je wordt lang niet altijd gepakt (is mijn ervaring).
    Niek
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2013
    Ja op Texel gaat dat. Maar hier op het vaste land met al die trajectcontroles, sta je telkens weer aangemeld en denk ik dat je zo de klos bent. Ik zie overigens steeds vaker van die donkerblauwe astra's met motorrijtuigenbelasting er op staan inkl camera.
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited August 2013
    Ik zou toch meer gaan voor een auto huren van een "verhuurbedrijf" uit luxemburg. 1 europa, vrijheid van diensten. Dus een particulier begint een verhuurbedrijf en verhuurt autos aan Nederlanders. Zou toch gewoon binnen de mazen van de wet zijn denk ik zo.
  • Joep PPO Newbie
    edited August 2013
    Niet helemaal. Als de auto elke avond op de dam staat met buitenlands kenteken en bovendien van redelijk formaat is, heb je de poppen snel aan het dansen. 1 keer een waarschuwing, dan bpm mrp en een boete. Hatsjiekiedee.
  • Nyulli PPO Burner
    edited August 2013
    Hoi Niek: Besef wel dat de eerste schorsing voor een auto ouder dan 15j 23 euro kost, ieder nieuwe schorsing binnen een jaar wel 120... Vandaar ik mijn nieuwe winterauto (MB w140) ook niet geschors heb voor 2 maanden gezien hij vanaf april w
    edited August 2013
    Ja Frank,
    maar 120 euro is altijd beter dan 430 euro. En ik vind het verantwoord: volledig CO2 neutraal. Dat kan je van een elektriek auto nog niet zeggen
  • Nyulli PPO Burner
    edited August 2013
    Nou, DAT is exact wat IK ook altijd zeg: Met een Prius rij je belastingvrij, want hij is elektrisch. Als je nou, zoals mijn chefkok, ieder dag plankgas van Purmerend naar Wassenaar rijdt blijft van het 'groen' niet meer veel over... IK (wij) rij millieuvriendelijker qua uitstoot dan met diesel, tevens 100% met afval!!! En hiervoor mag ik ieder maand 122 euro doneren en word verdacht als belastingonduiker... Ja, ja: het millieu is ja zooo belangrijk, maar als het om de centen gaat dan liever niet.. Alles onzin!!!!!!

En: N.B.: Op olie tankers enz waar zonder problemen katalysatoren geplaats kunnen worden (gewicht: geen thema!, qua gevoeligheid minder erg dan auto's welk in Sibirie even goed moeten werken dan in de woestijn, kosten: nihil tov een schip wat 50 mio kost...)maar nee: Dan maar liever de oude slib verstoken en de vlag van Panama buiten hangen. DAAR zouden ze eens iets aan moeten doen...
  • Nyulli PPO Burner
    edited August 2013
    Beste allen,

ik heb inmiddels zo'n +300 L staan, dus ook interessant voor diegene die van verder weg komt!
    Ik wil de prijs verlagen naar 65 ct, maar wil er toch langzaam van af omdat ik de ryuimte weer nodig heb.

Voorwaarden omtrent jerrycans ect: zie boven!

Frank
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited August 2013
    Frank,

Je hebt PB !
  • Nyulli PPO Burner
    edited August 2013
    VERKOCHT!

slotje mag er op!

Frank
This discussion has been closed.