Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wie gaat wat met zijn oldtimer(s) doen?

suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
edited June 2013 in De Koffiehoek
Heren,

Naar aanleiding van de kabinetsplannen die voor 99% zeker zijn nu, ben ik benieuwd wat men ermee gaat doen.
Had er ook een poll van kunnen maken, maar zo is er wat meer vrijheid.
Verder is het niet de bedoeling dat dit een politiek topic wordt.

Ikzelf heb de 190D nu 2,5jr, en blijf er in 2014 gewoon in doorrijden.
Wegenbelasting zit op 85p/mnd
En met het zelf filteren blijft het voor mij prima betaalbaar.

Alles bij elkaar heb ik dadelijk +-9jaar belastingvrij gereden, jammer dat het afgeschaft wordt.

Ik ben van plan ergens in 2015, zou ook 2016 kunnen worden, ermee naar China te rijden(10.000km), en de auto daar te verkopen of iets dergelijks. Het lijkt mij geweldig gaaf om met een afgeschreven auto door Rusland te rijden, afgaande op de vele youtube video's.

Maar wat gaat de rest met hun oldtimers doen?

Comments

• Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Suuz,

Inruilen op een weekeinde reserve Belgi
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    De 207 ex feuerwehr gaat wsl camper worden, zit nog even te dubben over de verhogen van de stahoogte.
    Grtz,
    Ingmar
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited June 2013
    Ik doe vanaf nu de groene 250D weg tegen opbod... Blijf voorlopig rondrijden met de 300D Turbo, echter zodra ik wat anders leuks vind, gaat ook die er uit.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited June 2013
    Mijn LT40 gaat eruit. Ik rijd niet meer dan 500 km per jaar. Dan is zo'n 2200 euro per jaar MRB wel wat veel. De HJ60 wordt omgebouwd naar bestelwagen/grijs kenteken.
  • huckelberry PPO Newbie
    edited June 2013
    mijn t3 is al verkocht :crying:
    ik heb nog een mb 508 op b rijbewijs(of terug keuren naar groot of de verkoop in gooien)(die rijd wel erg lekker en er gaat een lekkere vracht op)
    verder heb ik nog een daf 1100 (of blijven rijden of een grotere wagen kopen waar ik ook een zeecontainer op kan laden met een autolaadkraan.

verder:
    meer motor gaan rijden
    meer bakbrommer gaan rijden
    en mischien nog wel elctrische fiets of velo.mobiel aanschaffen
Sign In or Register to comment.