Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

BTW tip

udoudo Super Moderator
edited June 2013 in Zon
E

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Ja dat kan dan ben je ondernemer...echter de subsidieregeling wil je dan wel als particulier gebruiken...lijkt me cherry-picking die niet mogelijk is...hetgeen niet betekent dat je ook het pad als zonne-energieproducent als ondernemer zou kunnen bewandelen.
    Grtz,
    Ingmar
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited June 2013
    Gaat hier niet werken. Om btw terug te kunnen vorderen moet je een inschrijving kvk hebben en een btw nummer en dat kost geld. Zomaar een jaartje ingeschreven te staan bij de kvk vanwege aftrek btw gaat de belastingdienst niet accepteren omdat je dan meteen je startersaftrek terug mag betalen en zo zijn er nog een aantal zaken die je moet gaan regelen en die kosten lopen ver boven het bedrag uit wat je aan btw kan terug vorderen.

Wie denkt de Nederlandsche staat een oor aan te naaien komt van een koude kermis thuis kan ik je uit ervaring vertellen. Zorg dat je "low profile" blijft zeg ik, dat levert je veel meer op.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited June 2013
    Inderdaad. Om hier rendement uit te halen (vennootschap enz )moet je een half voetbalveld of meer gaan leggen...
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited June 2013
    ...Als iemand interesse heeft in zonnepanelen, kan ik een leuke offerte maken. Wellicht met het btw voordeel van 21% ertussen tov je huidige aanbieder. De set word compleet franco huis bezorgd en evt geinstalleerd.

Zonnige groet!
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2013
    [QUOTE=hautessa;68037]...Als iemand interesse heeft in zonnepanelen, kan ik een leuke offerte maken. Wellicht met het btw voordeel van 21% ertussen tov je huidige aanbieder. De set word compleet franco huis bezorgd en evt geinstalleerd.

Hoe werkt dat?
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Waarschijnlijk zonder bon...daar staat meestal toch de BTW op :-)
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Het zijn zwarte zonnepanelen ;).

Herman
Sign In or Register to comment.