Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

aangeboden: IBC 600L met tankslang/pistool

udoudo Super Moderator
edited June 2013 in Vraag en aanbod
Af te halen:

600L IBC in metalen rekje op bovenzijde pallet (onderzijde pallet plus blokken ontbreken) met bodempje KZO er in

Kan gratis, bij meer gegadigden: doe een leuk voorstel

Daarbij een paar meter 3/4" slang met een tankpistool waarvoor ik 20,- vraag.

De IBC staat op soort van een tafel in een vol, klein schuurtje. Met twee personen is de IBC wellicht daaruit te trekken. (de bovenzijde is vrij van het plafond maar de IBC moet omlaag kantelen richting de deur)
In het ergste geval moet alles overhoop en dan zijn we een uurtje of wat bezig.
Dus kom gerust eens poolshoogte nemen. :-)

Op een later tijdstip is ook de tafel mee te krijgen, eerst moet e.e.a. onder de tafel opgeruimd c.q. verbruikt worden.

Comments

• suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    originele advertentie Udo:)
  • NiekNiek Super Moderator
    edited June 2013
    OK Udo,

Als je het niet kwijt kan, neem ik het hele zooitje gratis mee. Begrijp, dat je nieuwe tanksysteem dus wel bevalt.
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2013
    [QUOTE=Niek;67978]OK Udo,

Als je het niet kwijt kan, neem ik het hele zooitje gratis mee. Begrijp, dat je nieuwe tanksysteem dus wel bevalt.

Nouja, is ff wennen. Schuurtje staat te vol. Stapel zakte achterin al half in. (!)
    Tankjes zijn nog niet zo makkelijk te legen als mijn 25L can met ontluchting.

Eerste 20L can is bij (niet in) de afvalcontainer gezet. Wellicht heet iemand interesse.

Wanneer ben je in de buurt om op te halen?
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2013
    IBC is afgehaald.
This discussion has been closed.