Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

W124 250D uit '86 met amper 273.000 op de teller

RogerRoger PPO Addict
edited June 2013 in Vraag en aanbod
Hoi Stokers,

Met dank aan onze "vriend" Weekers gaat met pijn in mijn hart mijn zeer nette W124 250D '86 ( 273.000 ! ) de deur uit.

Heeft haast geen opties alleen ; Originele MB afneembare trekhaak, Elektrische rechterbuitenspiegel.

Dus GEEN ; ABS, Airco, Hoofdsteuenen achter, CV, enz enz

Ik rij volledig onaangepast op pure GPO van Nico&Niek. Wie o wie brengt een net bod uit via Privebericht ?

Groet,
Roger

0 zes - 3 drie 3 vijf 1 vijf 5 twee ( GSM )

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited May 2013
    Niet dat ik interesse heb in de auto maar puur uit nieuwsgierigheid, wat betaal je nu aan wegenbelasting in tegenstelling tot voor de wetswijziging?
  • RogerRoger PPO Addict
    edited May 2013
    [QUOTE=easy rider;67694]Niet dat ik interesse heb in de auto maar puur uit nieuwsgierigheid, wat betaal je nu aan wegenbelasting in tegenstelling tot voor de wetswijziging?

Vanaf 1-1-2014 in Noord-Holland € 106,67 per maand !
    edited May 2013
    Ow..dus tot die tijd kan je nog goedkoop tuffen met de MB en daarna betaal je 3,50 per dag om goedkoop op PPO te mogen tuffen. Als je meer dan 70 A 90 kilometer per dag rijdt dan ga je pas besparen.

Ik betaal voor de TDS 4,80 per dag aan wegenbelasting ofwel 1750 per jaar en dat terwijl ik voor het in bezit hebben van een dergelijke auto in Duitsland slechts 175 euro houderschapsbelasting moet betalen en daar de diesel prijs het zelfde is als hier.

Maar goed ik loop je topic te vervuilen, succes met de verkoop.
  • NeoNeo PPO Addict
    edited May 2013
    Misschien beter om er nog lekker 7 maanden in rijden. Geen wegenbelasting en ook zeker geen onderhoud meer aan doen. Dan wegdoen. Er zullen heus nog wel landen zijn waar deze auto's met open armen worden ontvangen.
  • RogerRoger PPO Addict
    edited May 2013
    [QUOTE=Neo;67727]Misschien beter om er nog lekker 7 maanden in rijden. Geen wegenbelasting en ook zeker geen onderhoud meer aan doen. Dan wegdoen. Er zullen heus nog wel landen zijn waar deze auto's met open armen worden ontvangen.

True, very true. En zoals Easy Rider ook al zei maybe toch maar gewoon € 3,50 per dag dokken om lekker op GPO te kunnen blijven tuffen. Rij tenslotte minimaal 96 klm. woon- & werkverkeer ( in totaal ! ). En een wagen ZONDER electronica ( Lamdasensors, Nokkenas sensor, Boardcomputer, enz enz ) is ook wel lekker...Zeker als je 95% van het ( preventief & correctief ) onderhoud zelf kan doen !
  • RogerRoger PPO Addict
    edited May 2013
    Het toegestaan maximaal massa gewicht in €€€€,-- en U mag de 250D komen halen !

https://ovi.rdw.nl ( ZES 3 - X Z G - VIJF )
  • RogerRoger PPO Addict
    edited June 2013
    Wagen Staat nu net op nette MB 15" putdeksels met verse 4 jaargetijden banden ( 195 ). Verder verse motorolie erin met oliefilter.
    Wie o wie met enkele tientallen liters GPO erbij en een W124 Diesel Haynes werkboek erbij voor € 1600,--. Ja hij staat me in de weg.
    Heb al wat anders gekocht ;-)
  • wodanwodan Super Moderator
    edited June 2013
    Is het een manuele of automaat?
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    ik bied 100euri voor die 4 putdeksels incl goede banden.
    wel komen bezorgen aub.
    edited June 2013
    [QUOTE=suzuki;67919]ik bied 100euri voor die 4 putdeksels incl goede banden.
    wel komen bezorgen aub.

Ow... dus jij bent Berry door de Helft.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    [QUOTE=easy rider;67925]Ow... dus jij bent Berry door de Helft.
    Hilarisch:-) da kende hem op zunne buik schrijven dus...
    Grtz,
    Ingmar
  • RogerRoger PPO Addict
    edited June 2013
    Mannen hij is NIET meer te koop. Ik heb hem in Eindhoven gisteren met behulp van de Belgische wagen voor me ingekort tot een C-klasse....oeps....Gelukkig hadden wij niks. En hun ook niet. En tja jammer van de Benz. Maar het is maar een "ding"
    Moderators deze mag dicht. En Ton ( aka suzuki ) jij mag de wielen evt. wel kopen !

image
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Autsch.....goed afgelopen, gelukkig dat het een veilig sterrenschip was dan toch :-)
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    mijn bod blijft staan als je de banden niet vierkant geremd hebt.

Verder is het natuurlijk jammer dat je em ergens achterop geduwd hebt, had beter andersom kunnen zijn.

gr Ton
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2013
    Hoi Roger,

Gelukkig hebben jullie niks (beetje ego schade :)).
    Het lijkt alsof hij nog op te knappen is??? Bumper zit nog goed?

Herman
  • hautessahautessa PPO Addict
    edited June 2013
    ..wast ie all risks?
This discussion has been closed.