Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

DAF YA 314 diesel

stephan PPO Newbie
edited May 2013 in Overige merken
Hey ppo ers,

Op mijn werk komt een nieuw speeltje!
Het is de bedoeling dat het een Dj-truck moet worden.

Het is een daf 314 uit 1959 met daf 575(hercules) diesel. http://www.classictruckmarkt.nl/advertentie/770-daf_314_met_dieselmotor.php?goedkeuring=1
Is deze geschikt om apo bij te mengen of een ww er tussen en rijden maar??

Ik hoor graag van jullie

Thanks Stephan

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited May 2013
    Stephan. Als er een lijnpomp inzit zou je 100% APO moeten kunnen rijden. Maar altijd een warmtewisselaar erin !! Eerst maar eens proberen met bijmengen (50-50) En: schaf wat brandstoffilters aan of reinig je tank voordat je gaat bijmengen. Na zoveel jaar zit je tank vol vuiligheid en dat komt allemaal los door de APO.
  • huckelberry PPO Newbie
    edited May 2013
    die 575 blokken kunnen trouwens verschillende merken brandsofpompen hebben bosch of cav
    ik heb ook nog zo'n blokje in de schuur liggen
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2013
    met CAV pomp mss beste op diesel rijden... neem aan dat ie toch geen enorme km's gaat draaien.. en vervelend als de DJ truck onderweg staat met een kapotte pomp. Niet iets wat je ff met een caddy naar locatie sleept ofzo:P Hopen iig op een BOSCH pomp!

Greetz!
Sign In or Register to comment.