Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Te koop: 100 liter frituurolie

Paulus PPO Newbie
edited April 2013 in Vraag en aanbod
TEAB, ophalen in Haarlem

Comments

• DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited April 2013
    goede avond stranger ??? leuk berichtje, probeer markplaats eens.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited April 2013
    Dag Paulus, welkom hier... naast het aanbieden van 100L Olie, heb je nog andere leuke inbreng?
    edited April 2013
    Wodan jij hebt meer tact dan ik :-)

@ Paulus, het is gebruikelijk dat je je hier even voorsteld en wat je met ppo wilt gaan doen, of al geprobeerd hebt. hier kan je hulp krijgen met dingen die je nog niet eerder geprobeerd hebt, of waar je de kennis of ervaring mist.
    Dit forum is niet bedoeld voor mensen die iets kwijt willen wat al erg lang in het schuurtje staat. Is dus voor de echte liefhebbers, en dan worden er ook wel eens dingen aan elkaar te koop angeboden. Maar dit is geen verlengstuk van markplaats.
    Drivertje
  • Paulus PPO Newbie
    edited April 2013
    okokokok,

Dacht een goede daad te verichten.
    Begrijp het wel.
    Heb momenteel geen auto. Denk in de toekomst mij wel te gaan bezig houden met deze materie.
    Nu was het idd slechts voor het opruimen, zal niet meer gebeuren.
    edited April 2013
    Je aanbieding staat en zal wel blijven staan, maar we voeden mensen ook een beetje op die nog al bot een deur proberen in te trappen.
    So, be nice :-) is een gezellige club van goedwillende mensen hier.
    de drivert
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited April 2013
    Ik vind het op zich niet zo een probleem hoor. Ik zit ook nog op een BMW forum waar lui ook regelmatig dat forum gebruiken als verlengstuk van Marktplaats. Je kan dan voor weinig aan leuke onderdelen komen en dat is weer een voordeel.

Als iemand niet mee wil doen aan de gaande discussies is ie daarin mijns inziens vrij. Ik kom regelmatig in contact met lui die lid zijn van dit forum en andere fora en die willen dan low-profile blijven en dat kan ik, om diverse redenen, wel begrijpen.
    edited April 2013
    Ja Er maar het was de toon die gezet werd. Kijk de opnening even van het draadtje.
  • Paulus PPO Newbie
    edited April 2013
    Ok, heb iemand blij gemaakt. Bedankt voor de ruimte.
    Ga mezelf maar weer eens goed verdiepen in de materie, en mijn volgende auto wordt een diesel.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited April 2013
    Slotje.
This discussion has been closed.