Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

de spoelint word dun

pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
edited March 2013 in PPO in het nieuws
dit las ik vanonchtond in de telegraaf
klm vliegt op frietuurvet naar new york

http://www.ad.nl/ad/nl/1007/Reizen/article/detail/3406244/2013/03/08/Met-KLM-op-frituurvet-naar-New-York.dhtml

ik vraag me af hoeveel zij per liter betalen en of ze ook accijs afdragen?????

leuke klant voor 2N ettjes

Comments

• wodanwodan Super Moderator
    edited March 2013
    Ik vraag le echt af wat voor soort biodiesel dat dan wel is dat het niet bevriest onderweg....
    Zal een soort XW100 zijn dan vermoed ik.
  • pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited March 2013
    zat ik ook aan te denken .... op 10 km hoogte is het gemiddeld - 50 celcius. moeten dan een flinke tankverwarming ingebouwd hebben

[QUOTE=wodan;67210]Ik vraag le echt af wat voor soort biodiesel dat dan wel is dat het niet bevriest onderweg....
    Zal een soort XW100 zijn dan vermoed ik.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2013
    Of een paar honderd liter ecologisch verdunner en antivries.

Tim :livid:
  • Dappere DouweDappere Douwe PPO Master
    edited March 2013
    En aluminium enz. Zo maken ze chemtrails ..... ;(
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited March 2013
    KLM gebruikt al twee jaar 5 miljoen liter Bio kerosine per jaar op vluchten van Schiphol - Parijs. Voor zover ik weet mengen ze bij. De rede dat de olieboer 80 cent aan de poort van de Biodiesel maker krijgt is omdat het hele KLM verhaal door de staat gesubsidieerd is. M.a.w. jij betaald de vluchten en en daardoor is jou gefilterde olie zo duur.
  • wodanwodan Super Moderator
    edited March 2013
    Voor zover ik lees mengen ze biokerosine met gewone kerosine.
  • NiekNiek Super Moderator
    edited March 2013
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited March 2013
    [QUOTE=pieterbell0001;67211]zat ik ook aan te denken .... op 10 km hoogte is het gemiddeld - 50 celcius. moeten dan een flinke tankverwarming ingebouwd hebbenBrandstofverwarmers zijn standaard ook op kerosine etc.. Ze willen niet dat condenswater wat in de tanks zit de boel gaat verstoppen. Een beetje water in een gasturbine is geen probleem; in tegendeel die water/stoom omzetting geeft juist wat extra powerrrrrr.
Sign In or Register to comment.