Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Facebook

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited February 2013 in De Koffiehoek
Mannen het twitter verhaal is niets geworden, maar heb nu een account geopend op Facebook. Wel leuk als jullie allemaal even gaan kijken.
Ik heb er al wat op geschreven en foto's geplaatst. Ik ben veel foto's kwijt dus als iemand nog wat heeft altijd leuk.
zoeken jullie even op - 2N oil filtering service - dan maken we er iets leuks van.

De drivert

Comments

• easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited February 2013
    Google geeft nog geen info. Plaats de link ff.
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2013
    Doe niet aan fukcbook
  • NiekNiek Super Moderator
    edited February 2013
    ikookniet
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited February 2013
    Dat is toch dat je met je gezicht in het boek licht niet?
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited February 2013
    Aurelius, heb je dan wel gekeken op Facebook, kan je mooi een reactie achetr laten van de workshop :-) fotootje er bij van je resultaat.
    mag hier ook natuurlijk, maar doet het in het smoelenboek ook goed.
    drivertje
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited February 2013
    Drivert ben niet zn typ dat moet face
    en fotos plakt op het beeldscherm dan zie ik niet zo veel meer.
    Zodra ik de eerste dingetjes heb gedaan neem het mee naar de meeting.
    Het resultaat van de workshop ziet er met de dag beter uit.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2013
    [QUOTE=Aurelius;67038]Dat is toch dat je met je gezicht in het boek licht niet?
    Boekbindersgrapje?
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2013
    Faceplant

Tim :soldier:
    edited February 2013
    Stalkbook [ATTACH=CONFIG]248[/ATTACH]
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2013
    Feest:very_drunk:boek
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2013
    Failbook na hun beursgang, de verdeling van de aandelen is ietwat vreemd (te veel ligt nog bij Zuckerberg), dan de privacy issues nog en had ik de privacy issues genoemd? Nou, de privacy issues dus.
    edited February 2013
    Laatst kreeg ik een controlebezoek van de gemeente: "ik heb u overal gezocht op het internet, maar kon u nergens vinden" We privacy als je je hele hebben en houden op het net zet !!
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2013
    [QUOTE=Niek;67084]Laatst kreeg ik een controlebezoek van de gemeente:
    Controlebezoek?
    edited February 2013
    Ja: mijn huisnummers klopte niet en ik had een niet geregistreerde vakantiewoning en een afdak wat iets te groot leek. FTS
    edited February 2013
    Wat zijn we allemaal lekker negatief op dit draadtje. er zijn veel mensen die dit gewoon leuk vinden, voor mij was het een nieuwe tool zodat mensen meer te weten komen over ppo en ons verhaal in de filterij. Als jullie het niet leuk vinden dat het hier staat kan er dan een mot een slotje op zetten.
    NICO
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2013
    Jep...De azijn druipt inmiddels van mijn scherm af als ik dit topic lees :-) ik zie je wel op facebook Nico :)
    Grtz,
    Ingmar
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2013
    [QUOTE=ingmar;67088]Jep...De azijn druipt inmiddels van mijn scherm af als ik dit topic lees :-) ik zie je wel op facebook Nico :)

Het gaat niet om het kijken, het gaat om het informatie prijsgeven aan die lui.
    En hopelijk is men wat bewuster in de omgang daarmee.
    edited February 2013
    Jij gaat dus elke keer naar een internetcafe om er voor te zorgen dat de ISP jouw gedrag op internet niet kan bijhouden ?
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2013
    [QUOTE=ingmar;67091]Jij gaat dus elke keer naar een internetcafe om er voor te zorgen dat de ISP jouw gedrag op internet niet kan bijhouden ?
    Ik pas op wat voor info ik waar achterlaat.
    Ik doe amper wat aan twitter/facebook/myspace/etc.
    Heb er geen account.
    Ik kan via tor aardig anoniem zijn maar filter normaliter met NoScript en RequestPolicy naast Ghostery.
    edited February 2013
    Haha...aardig anoniem :-)
    Grtz Ingmar
    edited February 2013
    [QUOTE=Drivertje;67087]Wat zijn we allemaal lekker negatief op dit draadtje....Als jullie het niet leuk vinden dat het hier staat kan er dan een mot een slotje op zetten.
    NICO

Ik vind het wel leuk hoor.....voor jou. Ik heb zelf geen Facebook maar dergelijke sociale media is wel uitstekend te gebruiken om de gevestigde orde te laten "denken" waar je mee bezig bent, snap ie :wink:
  • udoudo Super Moderator
    edited February 2013
    [QUOTE=ingmar;67093]Haha...aardig anoniem :-)
    Grtz Ingmar
    Silk road, black market reloaded, etc....
    edited February 2013
    ER, Jij snapt het groetjes Snuitje
Sign In or Register to comment.