Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

tip voor cans enzo

udoudo Super Moderator
edited December 2012 in Vraag en aanbod

Comments

• pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
    edited December 2012
    tip voor lekkende dekselvaatjes met klemband: 60 liter e.a.

heb bij eriks alkmaar van dat rubber op de kop weten te tikken past goed in die deksel van die dekselvaatjes met klemband. had er een paar waarvan de deksel flink lekte . Zat helemaal geen band in of gebroken band.

dit is het artikel
    Mag. nummer N01
    artikel 10000113
    vestiging EN01

omschijving: Profiel CR spons 703 L=25

komt in rollen van 25 meter kosten 80 euro ex is van neopreen , dus kan goed tegen olien.
    komt dus op 5 euro in de btw per meter. voor een 60 litervat heb je ongeveer 1.10 meter nodig

dus als iemand interesse heeft kan hij mij pb ga volgende week een hele rol kopen,. want telkens als ik die vaatjes op een steekwagen zet zijn er een paar bij die een oliespoor trekken ,.... en daar word ik zo langzamerhand echt niet goed van.

volgen mij passen ze ook in ander dekselvaatjes ( 120 en 200 Liter) alleen dan wel op juiste lengte afsnijden en aan elkaar lijmen.
Sign In or Register to comment.