Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Fiat Bravo Tds (100PK)

Tom PPO Newbie
edited September 2005 in Fiat/Iveco
Heb zonet 4000KM gereden (reis naar spanje) met een verhouding van 30% maisolie / 70% diesel :lol:
De bagage moesten we noodgedwongen op de achterbank stockeren want mijn koffer was reeds geladen met 80L maisolie :twisted:

Ondervindingen:

-Constant 130 km/u gereden zonder verschil.
-Bij het oprijden van bergen iets minder power en een hogere temp. v/d motor.
-Geen problemen met starten.

Ben van plan om een verwarming te installeren voor tijdens de winter maar zal niet hoger gaan dan 30% vanwege de LUCAS pomp.

Zijn er nog andere ervaringen met dit type motor?

Comments

• browniebrownie Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2005
    Tom said:

Heb zonet 4000KM gereden (reis naar spanje) met een verhouding van 30% maisolie / 70% diesel :lol:
    De bagage moesten we noodgedwongen op de achterbank stockeren want mijn koffer was reeds geladen met 80L maisolie :twisted:

Ondervindingen:

-Constant 130 km/u gereden zonder verschil.
    -Bij het oprijden van bergen iets minder power en een hogere temp. v/d motor.
    -Geen problemen met starten.

Ben van plan om een verwarming te installeren voor tijdens de winter maar zal niet hoger gaan dan 30% vanwege de LUCAS pomp.

Zijn er nog andere ervaringen met dit type motor?

Als je elektrisch gaat verwarmen en dus altijd warme brandstof in je pomp krijgt kun je ondanks je Lucas het percentage nog wel opvoeren tot 50% geloof ik.
Sign In or Register to comment.