Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Iedereen met vakantie

ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
edited December 2012 in De Koffiehoek
het is hier zo stil ?

Comments

• udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    Spammers genoeg, maar jij bent de eerste in een paar dagen die wat schrijft...
  • Alex.hobbyAlex.hobby PPO Burner
    edited December 2012
    Komt zeker door de lage temperatuur. De olie is nu aardig dik.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited December 2012
    Jammer genoeg niet, nog zwaar aan de arbeid hier. Kon de laatste dagen niet posten vanwege fout op forum. kijk wel elke dag even hier voor nieuwe berichten. Trouwens wel een berg nieuwe leden met heeeeeel ongewone namen?
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    [QUOTE=easy rider;66548]Trouwens wel een berg nieuwe leden met heeeeeel ongewone namen?
    Niet door mij geaccepteerd....
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
  • mennomenno Webmaster
    edited December 2012
    @easy : we hebben de aanmeld procedure zojuist aangepast, de spambots waren blijkbaar weer aangepast aan de anti-spam technieken. Eeuwige strijd....
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    Ik heb net nog wat vage users verwijderd. Hopelijk komen er geen nieuwe bij...
  • wodanwodan Super Moderator
    edited December 2012
    Het is dweilen met de (olie)kraan open... :(
  • udoudo Super Moderator
    edited December 2012
    Nou.. Ik zie nu alleen maar (nog steeds) dat ongelezen bericht dingetje...
    Dat ik niet wegkrijg vanwege eerder gemeld fenomeen.

Ook als ik in de admin tools kijk zie ik geen nieuwere users. (!) (zoeken op laatste activiteit...)
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    Er is iets mis met de klok.
    Als ik naar het vorige bericht kijk is het van 19 uur geleden.
    Als ik dit zelfde bericht bekijk op een blz eerder (overzicht pagina) is het 3 uur gelden???

Herman
    edited December 2012
    Haha, En al dagen lang :)

Herman
    edited December 2012
    Hier klopt de tijd nog niet (1 min geleden of 23 uur geleden?)

Herman
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    Hey! Ja ben ook ff afwezig geweest... pfffffff..gewoon echt ff geen tijd.

In de paar minuten die ik had keek ik ff naar de grote oldtimer actie van 1 maart.. en da wast dan wel.. zelfs mail check ik amper. Last van alles..haha.. tijd tekort, crisis, tegenvallende verbouwing, geld tekort, plek maken op zaak dat boot eruit kan, boekhouding, mezelf zeer doen etc etc..haha.. Loop nu ook lekker mank...gister van brug gevallen...achterwaards...auw! Dus ja... sorry! Kwam er ff nie van om hier te posten. En verder doet het groene beest het braaf..dus ja...

Zal proberen hier toch weer eens wa vaker te zijn... toch een gemis hoor!

Greetz!
  • NiekNiek Super Moderator
    edited December 2012
    Herman,
    druk op control+F5, dan staat de tijd weer even goed en kun je de nieuwe berichten zien. De techneuten krijgen het kennelijk niet voor elkaar om dit goed te regelen.
    edited December 2012
    Hoi Fury,

We hebben niet alleen jou gemist maar het forum doet een beetje raar. Dus is er niet veel gepost.
    Dat met F5 doet het goed, dank.

Je doet toch wel voorzichtig, achterover van de brug?
    Of heb je 9 levens ;)

Mooi dat de groene het goed doet.

Herman
    300SD
    250D
    TDI
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited December 2012
    [QUOTE=fury;66643]...Last van alles..haha.. tijd tekort, crisis, tegenvallende verbouwing, geld tekort,... Dat heb je er van als je je hoofd in de bek van een leeuw steekt (lees bank) dan werk je jezelf een breuk om alles af te betalen. 1 goede tip: houd de bank tevreden en de belastingdienst te vriend, met de belastingdienst kan je praten, de bank bijt gelijk je kop er af als het mis gaat. [EDIT] Als ik in FF of IE een bericht plaats kan ik geen lege regels plaatsen? [/EDIT]
  • ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    test 1234
    login in duitsland gaf hermans post als laatst, nr 13. klopt dus nogergens iets niet goed.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2012
    [QUOTE=easy rider;66659]Dat heb je er van als je je hoofd in de bek van een leeuw steekt (lees bank) dan werk je jezelf een breuk om alles af te betalen. 1 goede tip: houd de bank tevreden en de belastingdienst te vriend, met de belastingdienst kan je praten, de bank bijt gelijk je kop er af als het mis gaat.QUOTE]

Haha...heb wel zo'n pasje van een niet nader te noemen bank met een leeuw erop idd :P Zouden ze die daarom als logo van hun bank hebben gekozen? Maybe was het complete logo een leeuw met hoofd in bek..Lol.....
Sign In or Register to comment.