Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ombouw onderdelen

soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
edited January 2013 in Vraag en aanbod
In de aanbieding, crisisverkoop :glee:

Elsbett filterband + relais, zekeringhouder en zekering gebruikt - €50 Gereserveerd
Filterhouder Elsbett gebruikt (met Banjo's) - €15
Elsbet WW gebruikt - €45
Filterhouder biopoel gebruikt (2x vaste Thule 8mm) - €10
E

Comments

• furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Ik wil de filterband!

probeer je al telkens pb te sturen maar het gaat niet:(

Greetz
  • soapwatersoapwater Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Fury,

Ik probeerde je ook PB te sturen zonder succes. Melding dat je inbox vol zit...?
    Mailen maar: soap (hier geen spatie) water apenstaart hotmail punt com
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    ja heb al flink wa berichten weggegooit......maar nog steeds melding dat het vol is... denk dat mn abo is afgelopen.. maar heb menno helaas ook nie meer gezien op n meeting ofzo..anders hadk het allang gegeven.. nu eens zien hoe ik iets of iemand kan bereiken zonder pb...pffffffffffff... mja.

Heb je net ff mail gestuurd vanaf de mail vd zaak... dus hopenlijk hebk het idd goed gedaan.

Greetz
  • riessieriessie PPO Wannabe
    edited January 2013
    Hoi ,

Ik zou heel graag je twee Sira
  • NiekNiek Super Moderator
    edited January 2013
    Jammer zo'n crisis !!
    Als er mensen zijn, die een filterband hadden willen hebben en achter het net gevist hebben: we hebben ze nieuw te koop !!
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2013
    Niek,

Prima zo'n crisis, remt die rottige eeuwige groei!

Wat kost ie?

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited January 2013
    9 tientjes
    edited January 2013
    Alles nog te koop... Fury, ik wou PB sturen, maar de box is vol.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited January 2013
    [QUOTE=Tim;66794]...Prima zo'n crisis, remt die rottige eeuwige groei!...

Daarom zeg ik: Merry crisis and Happy new fear. :mrgreen:
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited January 2013
    [QUOTE=Tim;66794]Niek, Prima zo'n crisis, remt die rottige eeuwige groei! Hoi Tim dit woord mijn spreuk voor 2013
    edited January 2013
    [update] Elsbett filterband + relais, zekeringhouder en zekering gebruikt - €50 verkocht Filterhouder Elsbett gebruikt (met Banjo's) - €15 Elsbet WW gebruikt - €45 [verkocht] Filterhouder biopoel gebruikt (2x vaste Thule 8mm) - €10 Eén nieuw brandstoffilter Monopoel - €3 of gratis bij filterkop 2 gebruikte 3/2 Siraïkleppen L340 12V met aansluitstekker - €40 / stuk verkocht Tankvlotter voor kunststof brandstoftanks van bootschappen.nl - €10 (compatibel met de meters van bootschappen.nl) 4 Jerrycans 30 liter met dop, gebruikt voor KZO - €5/stuk, alleen af te halen. Is nogal onhandig in een postbus. Minder interessanter voor de PPO-er, maar je weet maar nooit: Gaskabel Citroën Xsara - origineel, nieuw, in verpakking - €25 (nieuwprijs €50) Werkplaatshandboek Citroen Xsara 1.9D (DW / 2.0HDI - €5 Portbagage Thule voor Xsara Break II - €40 Set stalen velgen Xantia (gebruikt op Xsara) met winterbanden Kleber Krisalp hp 195/55/15 Profieldiepte 4mm en 5mm - €150 (alleen afhalen) verkocht
    edited January 2013
    Alle PPO materiaal is verkocht... Mag op slot.
This discussion has been closed.