Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

hagelslag

udoudo Super Moderator
edited November 2012 in De Koffiehoek
Heren en Dames Belgen onder ons,

Klopt het dat staalhagelpatronen in Belgie inderdaad nog vrij verkrijgbaar zijn?
Wie o wie kan het bevestigen of ontkennen?

Groeten,
Udo

Comments

• Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Ga je dat in een sinterklaassurprise verwerken? :biggrin-new:
  • udoudo Super Moderator
    edited November 2012
    Ssssttt.....
    edited November 2012
    dan wordt het vast een knaller .....
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    Wel een suprise dan voor Samson-Rutte mag ik hopen? Als dank voor het verknallen van de oldtimer hobby van velen..krijgt u dit schone grote cadeau;)

Greetz
  • udoudo Super Moderator
    edited November 2012
    Maar is die hagel nu nog steeds vrij verkrijgbaar aldaar?
    edited November 2012
    [QUOTE=fury;66390]Wel een suprise dan voor Samson-Rutte mag ik hopen? Als dank voor het verknallen van de oldtimer hobby van velen..krijgt u dit schone grote cadeau;)

Greetz
    Zeg fury, niet van die unabomber-achtige praatjes. Je durft het toch niet.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2012
    [QUOTE=Man@work;66393]Zeg fury, niet van die unabomber-achtige praatjes. Je durft het toch niet.

Ja daar heb je gelijk in.. maar heb een grote fantasie en hou wel wa van humor.

Actie voeren er tegen durf ik wel! Maar er hoeven idd geen slachtoffers te vallen..
    Kan wel leven met een levenslange verbanning naar een eilandje ergens ver weg ofzo.... mag zelfs zonnig zijn... zolang wij er maar geen last meer van hebben ;)

Greetz
Sign In or Register to comment.