Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wie heeft ervaringen met een Opel Vectra X2.0 DTH '99?

Turner PPO Newbie
edited September 2005 in Opel
Wie o wie heeft ervaringen met een Opel Vectra X2.0 DTH '99?

Ik ben afgelopen week begonnen met het mixen van 4 liter Zonnebloemolie met 16 liter dino. Loopt (voorlopig) als een zonnetje. Hij ruikt nog lekkerder ook! :D

Comments

• edited September 2005
    Turner said:

Wie o wie heeft ervaringen met een Opel Vectra X2.0 DTH '99?

Ik ben afgelopen week begonnen met het mixen van 4 liter Zonnebloemolie met 16 liter dino. Loopt (voorlopig) als een zonnetje. Hij ruikt nog lekkerder ook! :D

Ik rijd zelf een Opel Vectra X2.0DTL ´97 en heb vorige week nog met een grote fles zonnebloemolie in mijn handen gestaan om ook een mix te gaan testen. Bleek er een vertroebeling in de olie te zitten, waarna ik
    het geheel heb teruggezet. Simpelweg>te veel schrik om de leidingen te verstoppen met wat voor rommel dan ook. Navraag op een Duitse site voor PPO rijders, leverde het advies niets met zulk soort Opels te mixen en om te zien naar een VW of Seat of Skoda die daar veel beter voor geschikt zijn. Directe inspuiting bleek bezwaarlijk. Wat is wijsheid?
    Vr. Gr. Richard
Sign In or Register to comment.