Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Aangeboden: warmtewisselaar rvs + slangaansluitingen

Peus PPO Addict
edited June 2006 in Bedrijfspresentaties
Hallo PPO belangstellenden,

Hierbij deel ik je mee dat PEUS een UITSTEKENDE kwaliteit warmtewisselaars heeft opgenomen in de verkoop. Het is een rvs / koper combinatie platen warmtewisselaar met GROOT verwarmend vermogen, er is een verschil in capaciteit. De WW200K is bijzonder goed voor diesels tot ca. 120 pk met (roterende) inspuitpompen. Het model ww200G is geschikt voor commonrail motoren waarbij de brandstof flow vrij hoog is, diesels boven de ca. 120 pk en voor de "brandstofslurpers" onder ons (beneden ca. 1:11). Dit zijn richtlijnen uiteraard.

Afmetingen
WW200K: lxbxh = 200x77x38 mm (hoogte blok), gewicht ca. 1 kg.
WW200G: lxbxh = 200x77x46 mm (hoogte blok), gewicht ca 1,25 kg.
Door de compactheid is er wel een plaatsje te vinden onder de kap.
De slangaansluitingen zijn in de prijs opgenomen! :) .
Voor de brandstofaanvoer- en retour: 2 stuks 2 x 9 mm slangtules (kan voor 8, 9 of 10 mm slang).
Voor de koelwateraanvoer- en retour: 2 stuks 16 mm (of op verzoek 19 mm) slangtules. De 16 mm aansluiting zijn afgebeeld.
Wijzigingen t.o.v. de afbeelding onder voorbehoud.

Voor ONLINE bestellen zie onderstaande website, onder "ombouwcomponenten kopen".

Mvg.
Peus

image
image

Comments

• Peus PPO Addict
    edited September 2005
    Oh ja,
    De modellen van slangaansluitingen kunnen wat verschillen t.o.v. de modelen op bovenstaande afbeeldingen.

Mvg.
    Peus
  • Peus PPO Addict
    edited September 2005
    Nieuw aangeboden
    Platenwarmtewisselaar type WW190K, model als bovenstaand, maar dan wat platter en lichter. Hierdoor neemt deze minder ruimte in !!
    Goedkopere versie, maar toch uitstekend geschikt voor de kleine dieselmotoren zoals voor: Daihatsu, Polo, Corsa, Starlet, Fiat met vermogens van ca. 60 pk of minder.

Afmetingen
    WW190K: lxbxh = 190x70x26 mm (hoogte blokje), gewicht ca. 720 g.
    De slangaansluitingen zijn in de prijs opgenomen!
    Voor de brandstofaanvoer- en retour: 2 stuks 2 x 9 mm slangtules (kan voor 8, 9 of 10 mm slang).
    Voor de koelwateraanvoer- en retour: 2 stuks 15 mm slangtules.

2006 : NIET meer leverbaar, het prijsverschil was te klein met de ww200k.
    Mvg.
  • Arthur PPO Newbie
    edited October 2005
    LOL, welke onderstaande website???

:)
  • Bommes PPO Burner
    edited October 2005
    die onderaan zijn bericht, het meest rechtse knopje..:) naast email.. :wink:
  • MiglowieMiglowie Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2006
    Peus,

wat kost die kleine platenwisselaar?? Ik heb een p205 met 54 pk, dus niet zo heel groot/snel. Zoals me pa vd winter zei, het is een rustgevende auto ;)
  • BurnIt PPO Master
    edited June 2006
    ik zou de w200k nemen, deze heb ik ook in mijn starlet. Werkt prima.

De allerkleinste kan ook, maar je hebt een 1.8, dus dat wordt dan al wat krapjes.
  • Peus PPO Addict
    edited June 2006
    De ww190k is NIET meer leverbaar. Het prijsverschil was te klein met de ww200k. Dus gewoon de ww200k bestellen voor een kleine dieselmotor. :o

KIJK op onze geheel vernieuwde verkoopsite, zie www knopje rechts onderaan.
    Na bestelling van PPO componenten ontvang je meteen een totaalprijs opgave als voorlopige factuur. De echte factuur wordt meegezonden bij de aflevering. :lol: :lol:

Mvg.
Sign In or Register to comment.