Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

wetgeving omtrend ombouwen grijs kenteken tot camperbus

pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
edited May 2012 in Wetgeving Nederland
weet iemand hoe het hiermee gesteld is ,.... wat zijn de eisen om mijn toyota hiace uit 97 om te bouwen tot camper.
Wat moet er evt allemaal in geplaatst worden,... en waar moet het aan voldoen.
heb me laten vertellen als je hem ombouwd tot camper nog maar de helf wegenbelasting voor betaald.

moet na ombouw dan ook weer gekeurd worden natuurlijk , en dan moet waarschijlijk de frietinstalatie eruit???

ieman dit wel eens gedaan???

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited May 2012
    Pieterbell,
    Voor ombouw eisen kijk op de site van de belastingdienst. Daar kun je ook vinden hoeveel BPM je moet betalen (afhankelijk van de leeftijd). Ombouw eisen komen neer op: vaste keuken, (opklap)bed en (opklap)tafel en zitje. BPM afhankelijk van leeftijd en status nu. PPO installatie an er gewoon in blijven.
    NIek
  • Bokkum PPO Addict
    edited May 2012
    Eisen belastingdienst: Hier en hier en hier
    Bedenk bij belastingregels altijd dat wat er NIET instaat, w
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited May 2012
    PPO'er heeft met deze regels ook wel enige ervaring want hij kan volgens mij ook in z'n (oldtimer?)bedrijfsbus slapen....
Sign In or Register to comment.