Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Waar tanken jullie PPO ?

dirkP PPO Newbie
edited May 2012 in Overige discussie
Hallo,

Ik weet niet of dit de beste plaats is om deze vraag te stellen, indien niet staat het de moderatoren vrij mijn topic te verplaatsen...

Ik ben ge

Comments

• ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited February 2012
    Dirk,
    Tja Tankstations bestaan er niet echt, maar in die Regio zit ons forumlid "ookjan" in Bierbeek, die zelf koolzaad verbouwt en op zijn boerderij is er ook mogelijkheid er te tanken. Best zou je denk ik even kunnen wachten op soapwater die ook in die buurt woont...hij kan je zeker en vast verder helpen.
    We hebben er al twee keer bij hem op de boerderij een gezellige meeting gehad, die een keer de karnt heeft gehaald: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=I41CHV15
    Ik denk dat je wellicht ook even in het telefoonboek kunt kijken voor zijn telefoonnummer...hij is al een tijdje niet meer op het forum geweest zag ik.
  • dirkP PPO Newbie
    edited February 2012
    Bedankt Ingmar !

Ik ga proberen 'ookjan' te bereiken...

Lijkt me handig en inderdaad bij de deur !

Ik heb Soapwater alvast ook een PB'tje gestuurd om te horen hoe hij aan zijn PPO komt.

Indien iemand anders hints heeft laat maar horen 8-)

Grtz,
    Dirk :drunk:
  • dimi PPO Newbie
    edited May 2012
    Ik zit ook in regio Leuven en wil ook overschakelen naar PPO. Was dit al lang aan het overwegen om millieu redenen maar nu geeft de financi
Sign In or Register to comment.