Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

vw passat 1.9tdi 105pk 2006 op ppo

hana PPO Newbie
Hallo,
terug van weggeweest, ik heb nog altijd een scoda octavia 1.9 tdi met pomp welke ik jaren op ppo heb gereden met goede ervaring.
nu heb ik ook een vw passat van 2006, 1.9tdi 105 pk kan deze ook op (gedeeltelijk) ppo rijden? of ggan mijn pompverstuivers dan naar de kl.
Het is al zeker 6 jaar geleden dat ik me hierin verdiept heb, wie helpt?

Comments

• CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited January 2012
    Hallo Hana, Welkom

Met een 2etank en een tandrad opvoerpomp, kan een pompverstuiver TDI ook prima op PPO lopen. Volgens het schema hoe het nu ook in mijn Caddy zit http://www.ppo.nu/forums/showthread.php/1841-Caddy-1.9-TDI-ALH-2003-word-2-tank-PPO-APO-slurper?p=62395&viewfull=1#post62395 . Hoewel mijn TDI nog een VP is, maar ik hou wel van een beetje overengineert.

Elsbett heeft trouwens aanpassingen waarbij de 1.9 TDI PD ook een 1 tanker kan zijn. Hier op het forum zijn er ook een paar, die dat ook hebben. Waarvan ik weet een 1.9 en een 1.4 TDI PD.

Met een voorwaarde dat er geen roetfilter onder hangt. Maar als je daar geld voor over hebt, zijn die tegenwoordig weg te halen.

Grtz, Ed
  • RaafRaaf Modding Member
    edited January 2012
    [QUOTE=CaddyEd;63353]
    ik hou wel van een beetje overengineerd.

Dat is een understatement ;)
Sign In or Register to comment.