Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

123 is verkocht

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited December 2011 in Mercedes
Hallo mannen, ff voor de ingeweide, die fijne zwarte 123 is verkocht.
Uhh ff de hantekening aanpassen. er staat weer een 124 voor de deur. zitten 112 paarden in het vooronder.
en ja hoor, ze worden gevoed door millieuvriendelijk sap. nu nog helemaal niets aangepast. is nog wel de bedoeling, maar het ontbreekt nog aan tijd. maar ook dan 100 % gpo. en gaan als de brandweer.
Ik wil er weer een hotfrog inzetten en een ww. verder geen poespas.
de drivert

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2011
    Hoi Drivert,

Gefeliciteerd.
    Als je een plaatje hebt.......:p...... kunnen we mee genieten.

Herman
    300SD
    250D
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited December 2011
    Fotoooooos. :mrgreen:
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited December 2011
    Nee ik moet nog poetsen! hij gaat pas in de was als hij technies naar mijn zin is. al die vette vingers er aan van die sleutelaars, nee bah.
    edited December 2011
    Hoi Drivert,

Ga je hem dan nooit wassen :p.
    (een inkoppertje).

Herman
    300SD
    250D
    edited December 2011
    voorlopig ben ik nog met zo iets simpels bezig als de radio, maar met jou kleuren klopte er ook niets van Pena.
    vandaag nog maar eens kijken met de multimeter, maar batterijtjes was weer eens leeg. hotfrog is weer betseld, want die vieze dino er in staat me toch een beetje tegen.
    drivert
    edited December 2011
    Bij mijn 86'er klopte het precies :mozilla_cool:.

Herman
    300SD
    250D
    edited December 2011
    radio doet het goed nu, ik had zelf toch een foutje gemaakt. de boxen zijn overigens prima. best geluidje. nu nog de carkit aansluiten. Ik heb wel olie en een filter gehaald voor de automaat, want hij stoot erg met schkelen als hij koud is. dus ik ga eerst maar eens nieuw sap er in doen. Zo zie je maar, elke dag een beetje, en het komt van zelf wel goed.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited December 2011
    proficiat!!

Vervang gelijk ff de oliezeef van de automaat als je toch bezig gaat.
    edited December 2011
    Hoi Drivert,

Let wel op dat de automaat 2 aftapplugjes heeft. Ook
    edited December 2011
    zit nu een nieuwe radio in, gelijk maar met parrot. geen troep meer op het dasboard. eerste stapje gezet met ombouw, want vanmiddag liep mijn in-line filtertje vol. nu het heipro filter en ww er tussen, allen nog het warme water er op, dus echt stap bij stapje. druk druk. de versnellingsbakolie nog steeds niet vervangen. ik meot ook het krukaskerinkje vervangen denk ik. af en toe een drupje olie op het wegdek. ik neem genoeg tijd om er weer wat van te maken.
    tot laterrrr
Sign In or Register to comment.