Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Wie wil mijn Expert 1905 cc Bosch ombouwen?

groene i PPO Wannabe
edited November 2011 in Citroën/Peugeot
Ik woon in de kop van Noord-Holland maar wil best een dagje besteden aan de goede zaak.
Omdat ik eigenlijk voor de zomer een Expert (of Jumpy, Scudo als het moet) met airco wil zou ik het liefst iets hebben wat snel is over te bouwen. De ombouw in mijn Transporter is nu in Polen, hopelijk wordt er nog gebruik van gemaakt, als ie nog leeft want ze zijn er rijdend naar toe gegaan terwijl ik en vooral ook het oliedruklampje dat toch echt afraadde.
Sowieso 2 tank (heb slechte ervaringen met 1 tank (fietsers achter me die vergaan van de stank maar ook startproblemen).
Ik denk aan een tank/jerrycan onder de 2 zits bank rechtsvoor (enkele cabine) die met spanbanden aan het stoelframe wordt bevestigd.
Ik kan BTW aftrekken.
Maar ook (in)ruilen voor een (rock 'n roll) feest, zie www.verzoekjesband.nl of www.boogiedogs.nl
Ik ben niet technisch maar kan wel helpen. Ik zoek iets dat zo praktisch mogelijk is (ook om weer uit te bouwen).

Comments

• ericzwiepericzwiep Livin' and Breathin' PPO
    edited November 2011
    Hi, waarom laat je het niet weer door elsbett doen zoals je vorige ombouw :confused:
  • NiekNiek Super Moderator
    edited November 2011
    Bij jou in de buurt:

Elsbett Dealer Ed Janssen, Kanaalkade 71, 'tZand
    tel. 0224 591818

Niek
  • NeoNeo PPO Addict
    edited November 2011
    Zou me zo voorstellen dat het voor een half jaar rijden niet echt zin heeft om 'm professioneel om te laten bouwen ....
Sign In or Register to comment.