Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

ford transit 1986 duits

pieterbell0001pieterbell0001 PPO Addict
edited September 2011 in Ford
heef iemand een idee wat voor brandstofpomp er in zit en of deze auto's sterk zijn

kan er een op de kop tikken ,... in uitzonderlijke staat met maar 30.000 km.

ben alleen bang dat de brandstofpomp het niet aankan.

Comments

• NiekNiek Super Moderator
    edited September 2011
    Ik ken
  • penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Heb hier wel een transit in onderhoud...maar die is van rond 1998. Nog wel de oudere achterwielaangedreven versie. Ik dacht zomaar dat die een Bosch pomp had.. maar ford heeft altijd wel een handje ervan gehad om vaak lucas pompen te gebruiken..met name op zn personenwagens.. hoe het zit met de transit's weet ik niet. Dus wel zaak om er ff naar de kijken..en evt hoe makkelijker er aan een BOSCH pomp te komen is die past. Voorkomen is beter dan genezen!

Greetz
  • DyslectieDyslectie PPO Master
    edited September 2011
    collega van mij had ook een transit
    maar met lucas .
    gewoon kijken .
    kan allebei

dyssie
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    [QUOTE=fury;62201]Heb hier wel een transit in onderhoud...maar die is van rond 1998.
    Heb ooit een reportage gezien over het geluidsnivo in de cabine van dit type Transit; volgens de arbowet zou de bestuurder gehoorbescherming moeten dragen .....
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Hahaha..ja stil zijn ze niet...modern ook nie... met zn volledig gietijzeren tractor motor..Lol....maar maakt het wel weer best sterk. Jammer dat ze van onder je gat wegroesten!

greetz!
Sign In or Register to comment.