Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Comments

• Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Verbaast me niets het is een Mercedes bus.
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2011
    Grappig filmpje. Niks nieuws maar misschien goed om aandacht voor te vragen.

Die bus loopt wel lekker en rijdt ook strak zo te zien. Hij hoeft weinig bij te sturen.
  • henk PPO Newbie
    edited September 2011
    Inderdaad, voor ons niks nieuws. Toch vind ik het een knappe prestatie. Ervan uitgaand dat er werkelijk geen druppel fossiele brandstof aan te pas is gekomen.
    Hij moest wel z"n hoeveelheid gebruikt frituurvet op peil houden. En ik neem aan de kwaliteit niet altijd even goed was.................
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    De prestatie is idd niks bijzonders.
    Maar omdat het in de rubriek GPO in het nieuws valt, heb ik het maar gepost.
  • henk PPO Newbie
    edited September 2011
    Ik vraag me eigenlijk af waar hij z"n frituurolie vandaan haalde en of hij een filterinstallatie aan boord had. Moet haast wel.
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Als je op vet rijdt moet je zeker een verwarmde tweede tank hebben.
    Op frituurolie lijkt het me een heel stuk makkelijker zeker qua verkrijgbaarheid.
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Filteren ja...wat je noemt gewoon door een grof filter heenhalen en een voorraadje hoofdfilters mee...niet op de ambachtelijk wijze als de meesten hier doen...heb het gezien bij wondersofwaste.nl
  • NeoNeo PPO Addict
    edited September 2011
    Waarschijnlijk tapt hij overal het bovenste weg uit vaten bij restaurants enzo.

Aangezien die vaten meestal wel een weekje staan heb je steeds het schoonste deel.
    Ook heb je kans dat hij vooral warme landen heeft aangedaan, of een dik geisoleerde verwarmde tank.
    De vraag is ook hoe z'n motor er nu aan toe is natuurlijk :)

Maargoed hij heeft 'n leuke draai aan z'n wereldreis gegeven
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited September 2011
    [QUOTE=Neo;62128]...De vraag is ook hoe z'n motor er nu aan toe is natuurlijk...

Als je goed naar het filmpje kijkt zie je daar grijze rook uit de uitlaat komen. Het leed is dus al geschied.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited September 2011
    Gewoon ander blokkie erin takelen, kost geen drol:)
Sign In or Register to comment.