Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

Ombouwset 1,9 TDI

Ruud S Livin' and Breathin' PPO
edited July 2011 in Bedrijfspresentaties
Ik heb zojuist een nieuwe Elsbett ombouwset retour genomen voor een 1,9 TDI 4 cyl geschikt (of met een kleine aanpassing door ons te doen )voor bijna elk “VAG” 1,9 TDI model (de basis is nu nog motorcode ALH). Deze is een paar jaar oud, maar nog nieuw in doos. De setprijs is niet inclusief het modificeren van injectoren met nozzels. Wel met nieuwe speciale Elsbett gloeibougies, Elsbett verwarmingsring, Elsbett warmtewisselaar met al het aansluit materiaal, bekabeling met alle bijbehorende relais en schema, speciaal brandstoffilter met bevestigings houder, ontluchtingspomp, brandstof en koelleidingen, alle slangklemmen, t stukken, verbindingen, uitvoerige inbouw handleiding, enzovoort. Deze set mag weg, inclusief afleveren voor 435 euro. Ik zet hem eerst in dit forum neer voordat hij in de loop van volgende week onze nieuwsbrief ingaat. Reacties graag naar [email]ruud@elsbett.nl[/email]

Comments

• CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2011
    Hoi Ruud,

Dat is interessant! De Caddy heeft ook een TDI motorcode ALH.
    Je schrijft: "niet inclusief aanpassen van nozzels". Maar zitten de nozzels er wel bij in de set?

Ik wacht even de reparatie af van mijn Caddy. Vooral hoever dit in de papieren gaat lopen. Volgende week weet ik meer.
  • Ruud S Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2011
    Er zitten geen injectoren en nozzels bij de set.
  • CaddyEdCaddyEd Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2011
    Oh, laat dan maar. Bedankt.
    edited June 2011
    Dat zou zo'n set "ietsje" duurder maken:) Zeker bij een TDI.
    edited July 2011
    Set verkocht. Dus draadje kan op slot.
This discussion has been closed.