Om jezelf hier te registreren op PPO.NU stuur een e-mail naar registraties @ ppo.nu dan krijgt u per kerende een registratie link in de mail. (Leden die al geregistreerd waren op het vorige Vbulletin forum, kunnen met de login en paswoord van toen ook hier inloggen)

pinkstermeeting 2011, en ik neem mee.

DrivertjeDrivertje PPO Master
edited June 2011 in Bijeenkomsten
Mannen voor de gene die nog spul willen slijten op de meeting. Zet het hier even neer.
En voor andere zaken die mee genomen voor een ieder zijn vertier en lichamelijk genot. Dat kan hier ook geplaatst worden natuurlijk.

De 2N's nemen mee;
De PPO tent.
uitgezwommen vis, en iets om ze nog een kans te geven toch nog een rondje te zwemmen in het hiernamaals.
Metblowfilterkaarsen. Het is een uitprobeersel van ons. De werking is perfect, ze maken de olie veel schoner dan de geweven filters, maar het gebruik moet nog verder getest worden. Want de filters zitten snel vol. Ze zijn dan wel goedkoper dan de geweven filters, maar je gebruikt er meer. We nemen er wat mee om ook door andere in hun filterinstalatie uit te laten testen, want het kan zijn dat het niet bij iedereen het zelfde werkt. i.v.m. ander soortige instalaties. En wellicht als wij er zelf wat langer mee werken dat het toch wel een betere optie is. Ze zijn in 10 en 20 inch te krijgen. filterhuizen van Er blijven het beste om ze te gebruiken. Alleen niet meer die doorzichtige kannen. Die gaan veel te snel stuk bij ons. We hebben nu andere van Er, en dat ziet er veel beter uit.
We nemen ook wat houtskool mee en aanmaak spul. BBQ staat er al.
De uitbater vraagt 6 euro p.p. voor de overnachting. wij willen graag er ook nog 6 euro op doen om weer een bijdrage te kunnen leveren aan de tent, die is nog niet afbetaald. We hebben dus nog schuld aan Tim.
Is iedereen het er mee eens dat we het daarom op 12 euro houden voor deze meeting?
De drivert

Comments

• penapena Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Hoi NN ;),

Ik blijf niet slapen maar wil best 12 euri betalen.

En neem iets mee voor bij de koffie/thee/limonade/...

Herman
    300SD
    250D
  • Tim Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Drivert,

Ik neem n'm kale broer mee en wat koelvloeistof voor de inwendige mensch.

Wordt er ook gebbq't?

Tim
  • NiekNiek Super Moderator
    edited April 2011
    Mensen die Plantomot willen meenemen, laat even weten per PB:
    voorlopig heb ik:
    ER ??? liter
    M@W 15 liter
    Tim 20 liter
    HansQ 30 liter
  • Aurelius PPO Wannabe
    edited April 2011
    Mr n en n

Das nou ook toevalig ik neem ook een kale neet van een broer mee en wat inwendigs voor de mens ha ha.
  • DrivertjeDrivertje PPO Master
    edited April 2011
    [QUOTE=Tim;60326]Drivert,

Ik neem n'm kale broer mee en wat koelvloeistof voor de inwendige mensch.

Wordt er ook gebbq't?

Tim

got Tim, lezen hoor! BBQ staat er!
  • wodanwodan Super Moderator
    edited April 2011
    Staat er nu al een exacte datum vast?

Edit: Ja dus ;)
    edited April 2011
    Quote:
    locatie is geboekt voor 11 en 12 juni.
    Niek
  • wodanwodan Super Moderator
    edited April 2011
    [QUOTE=Niek;60343]Quote:
    locatie is geboekt voor 11 en 12 juni.
    Niek
    Lap, stond al genoteerd in mijn agenda (oud worden, echt een zege! ;))
  • Man@workMan@work Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Ik neem mee: [EMAIL="harem@work"]harem@work[/EMAIL], katoenen sleurhut, wat lekkers, veel praats en goed humeur.
  • furyfury Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    Heyzz... ik ben zeker ook van de partij..maar da wisten jullie al.
    Ik neem mee...

-Mezelf inclusief goed humeur (altijd bij een meeting:D)
    -Een legergroene PPO mobiel en mss kijken of er nog een kameraad of vriendin
    mee komt.
    -Eten voor BBQ en wa limonade.

Uiteraard is de vergoeding geen probleem. Moet fair blijven voor iedereen.

Verder nog iets nodig? Zijn er voldoende tafels en stoelen? is er die dag nog speciaal gereedschap nodig?

Greetz
    edited April 2011
    Fury we nemen wel wat huurtafeltjes en stoelen mee, en verlichting. en er zullen nog wel wat mensen zijn die ook wat stoelen meenemen.
    voor de luitjes met kids, neem wat strandspul mee, het kan zomaar lekker weer worden. En we zitten dicht aan een strandje. erg leuk voor de kids.
    Net buiten jankafstand van de ouders hahaha. echt zo'n leuke plek!
  • Hari-Bo PPO Newbie
    edited April 2011
    Is hier al een exacte datum + locatie van bekend, want ik ben ook van de partij. Wil zien hoe andere PPO leden aanpassingen heeft gedaan aan de auto's.
  • easy ridereasy rider PPO Junkie
    edited April 2011
    Ik heb zo een donker grijs vermoeden dat de Pinkster meeting 2011 dit jaar gehouden zal worden tijdens het Pinkster weekend :D.

11 en 12 juni dus.
    edited April 2011
    Uuh, het begint er op te lijken dat ik op "onbegeleid verlof" mag. :twisted:

Scheelt weer een sleurhut oid. Matras, slaapzak, stoel, proviand, zakgeld en op naar het noorden.

Ik hoef enkel een stuk achterbank te demonteren om echt languit :cool: te kunnen liggen achterin de Benz.

Leuk detail: voordat ik zaterdagmiddag naar de kop van NH kom maak ik eerst nog even een retourtje Gilze-Rijen. :razz:

Autorijden in de Benz is voor mij geen straf.
  • suzukisuzuki Livin' and Breathin' PPO
    edited April 2011
    2 zakken briketten om de bbq aan de praat te houden:)
    +Warsteiner of ander kwaliteitsbier.
    De bbq zelf heb ik een X aantal jaren op Texel achter gelaten....

Verder reken ik erop dat iemand CP meeneemt. Of dat CP zichzelf meeneemt. We weten dat je meeleest ouwe, dus bij deze!

Zal ook wel eens kijken of ik het meest illustere lid dat we ooit op dit forum hebben gehad opgetrommeld krijg.

gr Ton
    edited April 2011
    Suuz,
    jouw texelse bbq is bij de hoogovens omgesmolten tot ??
    Niek
    edited April 2011
    er staat een gemetselde BBQ van de uitbater. voor de zekerheid neem ik er zelf ook nog eentje mee, want stel je voor dat dat stenen ding niet lekker wil branden.
    En komt boertje Pjotter ook nog?
    Ik zal een van onze leveranciers vragen of hij weer een salade in elkar kan frutselen.
    Zelf zittie weer met z'n zoon op een kartgebeuren.
    maar neem vrienden mee dat is altijd goed! ook al rijden ze op co2 onvriendelijk spul, ze zijn wellicht om te turnen op de meeting.
    op voor het goede doel!
    edited April 2011
    Lol@Niek
    Altijd als ik een bbq meeneem laat ik em achter:)
    Dat is TT Assen traditie, en is er nooit meer uitgegaan.

Ja Pjotter ouwe p i k, ook jij hoort bij onze club van unieke mensen.
    Dus we rekenen op je!

[QUOTE=Niek;60517]Suuz,
    jouw texelse bbq is bij de hoogovens omgesmolten tot ??
    Niek
    edited April 2011
    De planning@work van het Pinksterweekend is weer binnenstebuiten getrokken :roll: Back to the original plan:
    [QUOTE=Man@work;60350]Ik neem mee: harem@work, katoenen (sleur)hut, wat lekkers, veel praats en goed humeur.
    Ongeacht wat harem@work nog allemaal bedenkt: zaterdagmiddag arriveer ik in Den Helder
    edited May 2011
    Hey,

Ik neem trouwens ook mee, handpomp voor Ed en zwembad wisselaar voor Er.

Sjuus,
    Tim
    edited May 2011
    als wij nog een beetje tijd kunnen vinden nemen we veel tules en t-stukken en bochtjes 3/4 " en 1 " messing werk meee. alle slangen bboel is nu vervangen door vaste lijdingen. Dus van dat spul hebben we genoeg over. Daar maken we wel een 1 of 2 eurie bakkie van.
    edited May 2011
    mooi mooi! Zie er al naar uit! Altijd gezellig!
    Vd week de groene astra eens een groot onderhoud geven....kan ie er weer tegenaan..en hopenlijk met 2e tank werkend rond die tijd:)
    Greetz!
  • Hari-Bo PPO Newbie
    edited May 2011
    Ik wil zondag de 12e langskomen, waar kan ik me opgeven en er zijn nog een paar die mee willen. :D
    Maar we rijden tegen die tijd tijdelijk niet op APO.
    edited June 2011
    Wouter,
    neem je nog wat van die lekkere biefstukken mee ??
    Niek
    edited June 2011
    Hari-bo, beste dag is zaterdag hoor, zondag is het een beetje ontbeiten, en afbreken, er wordt dan niet meer ge-bbq't en vis gebakken. zaterdagavond zijn er al mensen die vertrekken. De zondag is eigenlijk een beetje opdroogdag. We gaan dan laat in de ochtend nog wel naar de filterij, misschien is er nog wat PPO daar. Is nu nog niet te bezien.
    edited June 2011
    Ik kom met groene astra (die net weer wa in mekaar begint te komen) En neem maat tuf tuf mee... hij wil liefst met de hanomag komen...maar ik denk zelf dat dat iets te optimistisch is...daar die hier nog staat zonder fusee lichaam, totaal geen bodem, geen stoelen, diverse gapende gaten (uitgeslepen stukken) etc..dus vrees dat bus rijdend met apk wat erg optimistisch is:P Maar anders komt hij wel met de bmw.

Goeie vriendin van me wil ook graag komen... die woont daar in de buurt. Ze weet nog niet of ze enkel de zaterdag avond komt, of ook mss tentje opzet. Maar dat kunnen we altijd nog zien dan.

Kzie nog wel wat vlees en drinken mee te nemen ook!

Zie er al naar uit! Hoop dat ik naast alle andere reparaties ook nog tijd heb om mn 2e tank draaiend te krijgen..zou wel vet zijn:)

Greetz!
    edited June 2011
    Ff praktisch nog.... hebben we alles?

-iedereen een slaapplek (tent, auto, hotel etc)
    -drinken (zowel alcoholisch als limonade en warme dranken)
    -voldoende stoelen en tafels.
    -voldoende eten,vlees, sauzen, evt brood of salades.
    -Verlengkabels (die zwaar genoeg zijn).
    -alles van de tent.
    -BBQ's, kooltjes, aansteek materiaal.
    -Mag kampvuur en moeten we dan nog iets van een vuurkorf of hout meenemen?

...zo denk dak zo het meeste wel genoemd heb:) Gewoon ff geheugen steun voor als er mss ineens iets staat waarvan we denken..d.a.m.m da hadden we ook moeten hebben;)

Heb er al zin in! Hopenlijk leuk weer!!! Greetz!!!
    edited June 2011
    [QUOTE=fury;60953]Ff praktisch nog.... hebben we alles?

-iedereen een slaapplek (tent, auto, hotel etc)
    -drinken (zowel alcoholisch als limonade en warme dranken)
    -voldoende stoelen en tafels.
    -voldoende eten,vlees, sauzen, evt brood of salades.
    -Verlengkabels (die zwaar genoeg zijn).
    -alles van de tent.
    -BBQ's, kooltjes, aansteek materiaal.
    -Mag kampvuur en moeten we dan nog iets van een vuurkorf of hout meenemen?

...zo denk dak zo het meeste wel genoemd heb:) Gewoon ff geheugen steun voor als er mss ineens iets staat waarvan we denken..d.a.m.m da hadden we ook moeten hebben;)

Heb er al zin in! Hopenlijk leuk weer!!! Greetz!!!

Tent, die ligt klaar.
    wij hebben 6 stoeltjes. En er is een terasje met van die grote tafels en banken. Maar neem gerust een makkelijk stoel mee.
    vlees moet een ieder zelf voor zorgen. 2N zorgt voor de vis, en de pan natuurlijk.
    wie neemt er kolen mee? wij zorgen wel voor de BBQ, en er staat er ook nog eentje van de kot, die we mogen gebruiken.
    Kampvuur kan daar helaas niet. maar de BBQ van de uitbater en van ons daar kan wel een klein fikkie in ontstoken worden.
    We hebben een lijntje met pelleboer gelegd, dus het mooie weer zou moeten lukken.
    Oh, ja haspels en wat extra licht puntjes, heeft iemand dat nog over?

dat wassie.
    de drivert
    edited June 2011
    Drivert,

Ik neem een licht slang mee van 2 mtr, je weet wel, zo'n kerst ding. Verlangsnoer zal ik ook meenemen.

Iemand nog wat droog hout in de koffer gooien dan?

Tim
    edited June 2011
    Consider it done!

Behalve een lege IBC past er vast nog wel een portie haardhout op de aanhanger.

Omdat ik op "onbegeleid verlof" mag neem ik geen tent mee en slaap ik in de Benz.

Als ik niet te verstrooid ben neem ik ook nog wat te eten en drinken mee.
    edited June 2011
    Ik neem mee:

-5,5 zak houtskool briketten in de kofferbak gedaan.Is een kilo of 11.
    -Amerikaanse koelbox+ijs, goed voor 60 flessen bier, kan geen koelkast tegenop.

Voor de weggeef neem ik nog een serieuze scart-splitter mee. Geeft 2 extra scart uitgangen en de mogelijkheid om scart1-3 op verschillende volgordes te schakelen.

gr Ton
  • udoudo Super Moderator
    edited June 2011
    Ik twijfel nog.
    Kan ik het 200L vat aan iemand kwijt? (staat bij Vraag en Aanbod)
    edited June 2011
    [QUOTE=suzuki;60508]Verder reken ik erop dat iemand CP meeneemt. Of dat CP zichzelf meeneemt. We weten dat je meeleest ouwe, dus bij deze!Suuz, ik heb het geprobeerd, maar CP is verhinderd.

[QUOTE=Drivertje;60522]En komt boertje Pjotter ook nog?Hij heeft deze keer niets toegezegd, zou dat dan betekenen dat ie WEL komt????

Tim :mrgreen:
  • ingmaringmar Livin' and Breathin' PPO
    edited June 2011
    [QUOTE=suzuki;60989]
    Voor de weggeef neem ik nog een serieuze scart-splitter mee. Geeft 2 extra scart uitgangen en de mogelijkheid om scart1-3 op verschillende volgordes te schakelen.

Ik houd mij aanbevolen Ton :-)
    edited June 2011
    Wie heeft er voor mij het adres of GPS coordinaten van de lokatie...of heb ik ergens iets gemist....? Per PB graag of gewoon hier..
    edited June 2011
    @Ingmar dan issie voor jou.

gr Ton
    edited June 2011
    Ingmar je krijgt PB van mij over de locatie.
    edited June 2011
    Thnx Ton(s):-)...tot morgen!
Sign In or Register to comment.